Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Specialized

apojapo
Forum-lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 18 aug 2005 03:16

apojapo 11 okt 2014 20:56

knukkel schreef:Senk joe :-)

Natuurlijk afgrijselijk duur, maar wel met een verhaal. Een jaar geleden bleek ik een aangeboren hartafwijking te hebben (ik ben 43 nu) en ik heb in Februari 2014 een stevige open hartoperatie gehad. Die Venge was daarna een carpe diem / revalidatie kado aan mezelf. Heb er voor mijn doen veel mee gefietst en het mooie is dat uit een recente maximaaltest bleek dat het fietsen na de ingreep met een enorme sprong vooruit is gegaan.
Ik heb een ontzettende moraal nu en hij is me elke cent waard geweest :P
..een snellere fiets en een betere inhoud...In dat geval mag het.. ;) Vooral zo door gaan zou ik zeggen!

Gebruikersavatar
beezer
Forum-lid
Berichten: 977
Lid geworden op: 15 jan 2008 20:04
Locatie: Assen

Gebruikersavatar beezer 11 okt 2014 21:21

@Pashley 24mhz Ik had ook een gescheurd frame, na 4 weken ...... :-(. Ook een roubaix model 2014 sl4 triple ultegra. Nou mooi dat frame niet meer leverbaar. Verschrikkelijk balen natuurlijk.

Maar door concept store assen prima opgelost. Ik rijd nu op een zwart s-works roubaix frame. Moest wel bijbetalen natuurlijk maar het is me elke cent waard !!
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X

lucnoa
Forum-lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 07 mar 2007 23:52

lucnoa 11 okt 2014 22:13

beezer schreef:@Pashley 24mhz Ik had ook een gescheurd frame, na 4 weken ...... :-(. Ook een roubaix model 2014 sl4 triple ultegra. Nou mooi dat frame niet meer leverbaar. Verschrikkelijk balen natuurlijk.

Maar door concept store assen prima opgelost. Ik rijd nu op een zwart s-works roubaix frame. Moest wel bijbetalen natuurlijk maar het is me elke cent waard !!
En op het bedrag wat jij hebt bij betaald daar verdienen ze ook terug redelijk wat op!
Dan kan men toch niet spreken over garantie?
Garantie = hetzelfde frame zonder een bedrag te moeten betalen, het is toch jouw schuld niet dat het frame scheurt? En hebben ze hetzelfde frame niet meer dan bieden ze je een duurder frame aan waar dat je ook niet voor moet bijbetalen. Dat versta ik onder garantie.
Zo heeft nochtans een ander merk het opgelost bij iemand van mijn fietsclub!

Pashley 24mhz
Forum-lid
Berichten: 49
Lid geworden op: 01 jul 2013 12:28

Pashley 24mhz 11 okt 2014 22:41

Zo zou het in mijn ogen ook moeten gaan.... Heb al verschillende Specialized fietsen gehad, van Stumpjumper, Epic, SxTrail....maar als dit niet netjes opgelost wordt, dan is dit mijn laatste Specialized geweest.
Heb nu nogmaals Specialized Nederland gemaild im mijn ongenoegen te uiten want dit is echt geen manier van werken...

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5989
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 11 okt 2014 22:45

Pashley 24mhz schreef:Zo zou het in mijn ogen ook moeten gaan.... Heb al verschillende Specialized fietsen gehad, van Stumpjumper, Epic, SxTrail....maar als dit niet netjes opgelost wordt, dan is dit mijn laatste Specialized geweest.
Heb nu nogmaals Specialized Nederland gemaild im mijn ongenoegen te uiten want dit is echt geen manier van werken...
Erg vreemd dat ze je niet een Comp kunnen leveren. Ik zou hier geen genoegen mee nemen. Dan halen ze zo'n frame maar bij een ander filiaal vandaan.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39525
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 12 okt 2014 09:27

Wij bestelden paar jaar geleden een Pina FP3 in zwart-wit-rose voor mevr75. Leverproblemen, uitstel, etc.
Uiteindelijk zonder bijbetalen (!!!!) een FP7 gekregen. Dat is dus service, kan het superieure Speci nog een puntje aan zuigen. Als je premium wilt zijn moet je de boel ook premium oplossen. Of de prijzen 20% laten zakken.
Less is bore

Gebruikersavatar
beezer
Forum-lid
Berichten: 977
Lid geworden op: 15 jan 2008 20:04
Locatie: Assen

Gebruikersavatar beezer 12 okt 2014 09:55

Jongens, jongens toch. Ooit de (garantie)voorwaarden van Specialized gelezen of een willekeurig ander A merk ?

Ik kreeg echt een vergelijkbaar frame aangeboden hoor, maar omdat ik een 2014 model fiets had gekocht was die gewoonweg niet meer op voorraad. Heel logisch lijkt me. En omdat ik de kleurstelling NIET mooi vond van dit vergelijkbare frame hadden we een probleem!

Ik weet zeker dat het op door mij aangeschafte sworks frame geen winst is gemaakt.

Met Trek heb ik een vergelijkbaar probleem gehad. Ook opgelost.

@Lucnoa je weet niet eens wat ik bijbetaald, laat staan of ze op verdienen. Beetje voorbarige opmerking!
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X

Gebruikersavatar
bontempi
Forum-lid
Berichten: 259
Lid geworden op: 23 okt 2005 21:40

Gebruikersavatar bontempi 12 okt 2014 09:55

daniel1975 schreef:Wij bestelden paar jaar geleden een Pina FP3 in zwart-wit-rose voor mevr75. Leverproblemen, uitstel, etc.
Uiteindelijk zonder bijbetalen (!!!!) een FP7 gekregen. Dat is dus service, kan het superieure Speci nog een puntje aan zuigen. Als je premium wilt zijn moet je de boel ook premium oplossen. Of de prijzen 20% laten zakken.

Jouw probleem met Specialized is algemeen bekend. Nu nog leren sturen dan zijn ze allemaal de wereld uit.

Sport ze vandaag ;)

Gebruikersavatar
beezer
Forum-lid
Berichten: 977
Lid geworden op: 15 jan 2008 20:04
Locatie: Assen

Gebruikersavatar beezer 12 okt 2014 10:01

@Pashley 24mhz Wat dacht je van het ROUBAIX SL4 TRIPLE frame. Lijkt erg op wat je had ....toch ? De FM kan 't wel voor je overbouwen lijkt me.

Fm besteld de triple en jij ruilt je garantieframe om. Klaar is kees.
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39525
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 12 okt 2014 15:51

@bontempi: ik ben vereerd!! Dat je je 3e post in 2014 geheel aan mij wijdt.
En mocht je denken mij te kennen; je weet niet half, sterker nog, nog niet voor 10% wie ik ben en wat ik denk.
Less is bore

Triple A
Forum-lid
Berichten: 314
Lid geworden op: 23 nov 2011 20:19
Locatie: arnhem

Triple A 12 okt 2014 18:43

Mijn tarmac sl3 heeft een BSA bb. Zijn er BSA tapaslagers verkrijgbaar waarmee ik toch een osbb s-works crankstel kan monteren? Wellicht van rotor of thm carbones voor het clavicula crankstel?
Specialized S-works Tarmac Etap
Specialized Crux X1

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39525
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 12 okt 2014 19:51

Past een 30mm (OSBB) in een BSA wat gebaseerd is op 24mm? Ik denk dat de asdiameter al te groot is.
Andersom kan er wel heel veel met adapters (OSBB bracket naar andere crank), maar daar heb jij niks aan.
Less is bore

Plaats reactie