Specialized
Volgens mij heeft Rotor BSA lagers voor een 24 en 30 mm as. De THM clavicula heeft dacht ik ook een 30 mm as en BSA lagers. Ik weet alleen niet of ik iets over het hoofd zie voor een s-works crank met een van deze lagers.
Specialized S-works Tarmac Etap
Specialized Crux X1
Specialized Crux X1
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Nee die Specialized crank past niet in een BSA bracket. Er zijn inderdaad wel lagers van Rotor waarmee je een 30 mm as kunt monteren, dan moet deze as wel langer zijn. Voor crankstellen die ook in BB386 passen heb je wat aan die lagers van Rotor. De Specialized crank is echt voor BB30/PF30 ontworpen en gaat nooit passen.
-
- Forum-lid
Ik kan nu toch plots na me eens kwaad te maken de keuze maken tussen de Elite, Comp en Expert in garantie... Is het Expert frame met 10R carbon de 500euro opleg waard vergeleken met de 8R carbon?
Een 100% gestaafd advies kan ik niet geven, maar ik heb zelf 2 Roubaix's SL3, 1 * PRO = carbon 10R, 1 * S-WORKS = carbon 11R.
Verschil is voornamelijk in de voorvork zeer merkbaar - S-Works is veel stijver (en harder) , maar in afdalingen wel stabieler.
Ik rijd de Vlaamse klassiekers liever op de PRO , en in de bergen liever op de S-WORKS (ondanks dat deze iets zwaarder is !!)
Verschil is voornamelijk in de voorvork zeer merkbaar - S-Works is veel stijver (en harder) , maar in afdalingen wel stabieler.
Ik rijd de Vlaamse klassiekers liever op de PRO , en in de bergen liever op de S-WORKS (ondanks dat deze iets zwaarder is !!)
Idd een 2014. Is normaal niet los verkrijgbaar maar in samenstelling met de 105. Via iemand bij een specialized shop toch het frame bekomen en hij heeft die samengesteld met een sram force en s-works crankstel.
Vind hem juist knap omdat het geen matte kader is.
Vind hem juist knap omdat het geen matte kader is.
- AlfaRomeoMito
- Forum-lid
Ik heb mij ook eindelijk een S works Venge aangeschaft.
Het is het nieuwe 2015 glossy black met matte letters geworden.
De afmontage gebeurd Sram Red 22, zipp onderdelen en Zipp 60 Wielen.
Ik zal binnenkort foto's online gooien
Een vraagje voor de kenners en stylisten onder ons.
Ik ga mij een S works Prevail helm aanschaffen. Nu twijfel ik nog tussen een glossy black of mat zwarte kleur.
Welk kleur zouden jullie adviseren bij dit frame?
Het is het nieuwe 2015 glossy black met matte letters geworden.
De afmontage gebeurd Sram Red 22, zipp onderdelen en Zipp 60 Wielen.
Ik zal binnenkort foto's online gooien
Een vraagje voor de kenners en stylisten onder ons.
Ik ga mij een S works Prevail helm aanschaffen. Nu twijfel ik nog tussen een glossy black of mat zwarte kleur.
Welk kleur zouden jullie adviseren bij dit frame?