Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
- thestudent
- Forum-lid HC
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ik wil geen nieuw topic hiervoor aanmaken, dus vraag ik het even hier. Weet iemand waar je zo'n stok waarmee je de zadelhoogte opmeet kunt kopen voor een schappelijke prijs? Zo'n soort van mega schuifmaat:-) Ik weet dat je het met een rolmaat ook kunt doen maar, omdat ik mijn linkerarm niet kan gebruiken is zo'n "mega schuifmaat" veel handiger voor mij. Ik zie enkel modellen van honderden euro's op internet, misschien kent iemand een model wat wel betaalbaar is?
Bedoel je zoiets?
Komisch instrument, kende ik niet en weet dus ook niet waar te koop, maar ik zou wel kans zien zoiets zelf te knutselen met twee latjes en een rolmaat.
Komisch instrument, kende ik niet en weet dus ook niet waar te koop, maar ik zou wel kans zien zoiets zelf te knutselen met twee latjes en een rolmaat.
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
- borgmonster
- Forum-lid
Een duimstok gebruikte ik vroeger. Dit is een inklapbare dan wel uitklapbare meetlat. Je hebt ze in een vorm dat ze allemaal rondom een serie scharnieren draaien, maar ook waarbij ze uitklappen (in mijn ogen mooier!):
De moderne techniek heeft die vervangen door een rolmaat, omdat die minder ruimte inneemt. Maar of het er beter van werd?ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
- daniel1975
- Forum-lid HC
Duimstok is nog steeds in sommige gevallen handiger. Ik heb er gewoon een liggen.
Less is bore