Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- boswielrenner
- Forum-lid
Castelli Nanoflex armwarmers
Assos FI.13_s5 bib shorts
Assos winter booties
Assos early winter gloves.
Assos FI.13_s5 bib shorts
Assos winter booties
Assos early winter gloves.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid
Fietsgerelateerd leesvoer:
Ik vond dit onder in een doos in de kringloopwinkel waar ik werk. Ik mocht het voor een paar centen meenemen (dus het is officieel een aankoop). De fiets is fully functional, je kunt de pedalen ronddraaien en zelfs de handremmetjes werken! De fiets is helemaal van metaal, behalve de rubberen bandjes.
Ik snap dat best, die kabouters willen natuurlijk ook wel eens lekker rondscheuren, als ze hem een uurtje willen lenen gaan ze hun gang maar. En natuurlijk enorm aerodynamisch; zo'n puntmuts.
Ik snap dat best, die kabouters willen natuurlijk ook wel eens lekker rondscheuren, als ze hem een uurtje willen lenen gaan ze hun gang maar. En natuurlijk enorm aerodynamisch; zo'n puntmuts.
Veni. Vidi. Fietsie.
Hahaha, inderdaad Maar nu ben ik wel even klaar.....denk ik.....danny1407 schreef:Hij gaat beetje bij beetje lekker zo he!tjerk1121 schreef:60 mm full carbon wielen uit China (2011cycling2011 via Ebay) Uiteraard vrij snel gemonteerd en de eerste indruk is goed, mooi geluid en het ziet er mooi uit (althans: dat vind ik, en het is mijn fiets )
-
- Forum-lid
KMC 11/128 X10-93 Zilver (moet zeggen dat ik hem bijzonder stil vind!)
en een setje Vittoria Rubino in het groen, kleurt lekker bij m'n stuurlint, zie eerdere post
en een setje Vittoria Rubino in het groen, kleurt lekker bij m'n stuurlint, zie eerdere post
Nieuwe bril: BBB Select neon yellow. Past mooi bij de fiets!
Tevens al even op zoek naar een passende helm. NU komt BBB met het 2013 model BBB Icharus Black/Neon Yellow. Dat wordt dus de volgende aankoop!
Tevens al even op zoek naar een passende helm. NU komt BBB met het 2013 model BBB Icharus Black/Neon Yellow. Dat wordt dus de volgende aankoop!
Sometimes i feel like giving up...then i remember i have a lot of motherf*ckers to prove wrong
ik heb een stuurpen met 35 graden rise op mijn Caad10 gezet. Mooie bbb.
Tuurlijk staat het niet zo mooi, en ik heb de bovenbeugels ook wat( naar mij toe) gekanteld en daardoor staat het stuur wat achterover(staat helemaal niet!)
En dit is , volgens velen hier op dit forum..... ja .zeg het zelf maar wijsneuzen.
Nee! geen verkeerd gekochte framemaat, nee! geen verkeerde fiets.......maar gewoon omdat ik (chronische)lage wervel- klachten heb en zo een betere , wat hogere zit heb en
zo lekker fiets.
Tuurlijk staat het niet zo mooi, en ik heb de bovenbeugels ook wat( naar mij toe) gekanteld en daardoor staat het stuur wat achterover(staat helemaal niet!)
En dit is , volgens velen hier op dit forum..... ja .zeg het zelf maar wijsneuzen.
Nee! geen verkeerd gekochte framemaat, nee! geen verkeerde fiets.......maar gewoon omdat ik (chronische)lage wervel- klachten heb en zo een betere , wat hogere zit heb en
zo lekker fiets.