Cervélo
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
-
- Forum-lid
- Berichten: 536
- Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08
ik vind de R3 toch relaxder rijden , ik heb ook een solist sl maar rij meer op de r3sl
en of het om een R3sl of gewoone R3 gaat qua rij gedrag zullen ze zeker niet van elkaar onder doen
en wat de acher vork betreft het frame is zo gemaakt dat ze het net zo goed hadden weg kunnen laten, dus hoeft het zeker niet dik te zijn
ik vind het één van de fijnste fietsen die ik heb gehad, en ik heb wat fietsen versleten in mijn wielerleven
1 olmo
2 ridley
2 alan's
4 gazelle,s
2 masi's
5 pinarello's
2 gios's
1 colnago
1 colnago tijdrit
1 scott plasma tijdrit
dus ik kan wel zeggen wat goed of niet goed is, uit eigen ervaaring dan wel
en of het om een R3sl of gewoone R3 gaat qua rij gedrag zullen ze zeker niet van elkaar onder doen
en wat de acher vork betreft het frame is zo gemaakt dat ze het net zo goed hadden weg kunnen laten, dus hoeft het zeker niet dik te zijn
ik vind het één van de fijnste fietsen die ik heb gehad, en ik heb wat fietsen versleten in mijn wielerleven
1 olmo
2 ridley
2 alan's
4 gazelle,s
2 masi's
5 pinarello's
2 gios's
1 colnago
1 colnago tijdrit
1 scott plasma tijdrit
dus ik kan wel zeggen wat goed of niet goed is, uit eigen ervaaring dan wel
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
hulp bij je keuze ?
hier > http://nl.youtube.com/watch?v=TryEk3AZp8E
hier > http://nl.youtube.com/watch?v=TryEk3AZp8E
Amclassic-fan schreef:En als ie niet past dan?
Je weet toch hoe perfect een Cervélo is? Die past natuurlijk altijd ongeacht de maat. Nooit een miskoop (tenzij er een verkeerde voorvork in zit natuurlijk) Hossana
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5231
- Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05
Amclassic-fan schreef:En als ie niet past dan?
Dan heb je nog steeds een goede fiets
Alleen ben je zelf gewoon slecht.
Gezever?! Mag best gezegd worden hoor! (Alhoewel het natuurlijk wel klopt dat een Cervélo echt niet altijd hoeft te passen)
Heeft iemand eigenlijk enig idee wanneer de P4 officieel geïntroduceerd gaat worden?
Heeft iemand eigenlijk enig idee wanneer de P4 officieel geïntroduceerd gaat worden?
"Ink the future" | Freelance Ontwerper
tja P4. Bij ons in het team valt er eigenlijk bijna niemand voor. Wie zijn P3 vervangt vervangt hem gewoon door het 2009 P3 model.
Moet eerlijk bekennen dat de P4 mij wat tegenviel op Bikemotion. Moest de voorkant evenveel veranderd geweest zijn dan wat men nu met de remhoef/bracket heeft gedaan, dan was ik ook overstag gegaan. + de praktische kant van de bidon valt ook tegen. Met mijn 1.85 zal ik te diep moeten reiken (wat een aerodynamisch nadeel is) waardoor het gevaar bestaat dat de bidon zijn eigen leven gaat leiden. dan zie ik me niet stoppen tijdens een wedstrijd om die bidon te recupereren. Nee, mij heeft hij me niet kunnen overtuigen.
Als mijn 2008 P3C de deur uit is dan wordt hij gewoon door de 2009 versie vervangen.
Moet eerlijk bekennen dat de P4 mij wat tegenviel op Bikemotion. Moest de voorkant evenveel veranderd geweest zijn dan wat men nu met de remhoef/bracket heeft gedaan, dan was ik ook overstag gegaan. + de praktische kant van de bidon valt ook tegen. Met mijn 1.85 zal ik te diep moeten reiken (wat een aerodynamisch nadeel is) waardoor het gevaar bestaat dat de bidon zijn eigen leven gaat leiden. dan zie ik me niet stoppen tijdens een wedstrijd om die bidon te recupereren. Nee, mij heeft hij me niet kunnen overtuigen.
Als mijn 2008 P3C de deur uit is dan wordt hij gewoon door de 2009 versie vervangen.
De P4 aan de stand van Cervélo bij de Ironman Arizona:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Vind het toch wel een bijzonder mooie strakke en sobere fiets geworden.
Als ik de kabels zo door de bovenbuis zie lopen, kan ik me echter niet voorstellen dat dit een meetbaar aerodynamisch voordeel oplevert. En heb nog steeds geen p4 gezien met een zipp sub9.
Als ik de kabels zo door de bovenbuis zie lopen, kan ik me echter niet voorstellen dat dit een meetbaar aerodynamisch voordeel oplevert. En heb nog steeds geen p4 gezien met een zipp sub9.