Pagina 390 van 1091
Geplaatst: 19 nov 2008 18:44
door amclassic-fan
En als ie niet past dan?
Geplaatst: 19 nov 2008 18:54
door demonsternaar
ik vind de R3 toch relaxder rijden , ik heb ook een solist sl maar rij meer op de r3sl
en of het om een R3sl of gewoone R3 gaat qua rij gedrag zullen ze zeker niet van elkaar onder doen
en wat de acher vork betreft het frame is zo gemaakt dat ze het net zo goed hadden weg kunnen laten, dus hoeft het zeker niet dik te zijn
ik vind het één van de fijnste fietsen die ik heb gehad, en ik heb wat fietsen versleten in mijn wielerleven
1 olmo
2 ridley
2 alan's
4 gazelle,s
2 masi's
5 pinarello's
2 gios's
1 colnago
1 colnago tijdrit
1 scott plasma tijdrit
dus ik kan wel zeggen wat goed of niet goed is, uit eigen ervaaring dan wel
Geplaatst: 20 nov 2008 10:51
door speric
Geplaatst: 20 nov 2008 11:16
door timo2.0
Amclassic-fan schreef:En als ie niet past dan?
Je weet toch hoe perfect een Cervélo is? Die past natuurlijk altijd ongeacht de maat. Nooit een miskoop (tenzij er een verkeerde voorvork in zit natuurlijk) Hossana
Geplaatst: 20 nov 2008 11:26
door japiecarbon
Amclassic-fan schreef:En als ie niet past dan?
Dan heb je nog steeds een goede fiets
Alleen ben je zelf gewoon slecht.
Geplaatst: 20 nov 2008 13:12
door timo2.0
Slecht zelfs. WOW, niet dom ofzo maar echt slecht?
Geplaatst: 20 nov 2008 14:28
door lancev7
Komop mensen, laten we ff on-topic blijven, dit wordt een beetje zinloos ge***
Geplaatst: 21 nov 2008 00:10
door tarzander
Gezever?! Mag best gezegd worden hoor! (Alhoewel het natuurlijk wel klopt dat een Cervélo echt niet altijd hoeft te passen)
Heeft iemand eigenlijk enig idee wanneer de P4 officieel geïntroduceerd gaat worden?
Geplaatst: 21 nov 2008 10:36
door speric
Dat is de P4 al, maar de verwachting is dat ze eind jan begin feb geleverd zullen worden.
Geplaatst: 21 nov 2008 13:24
door trifox
tja P4. Bij ons in het team valt er eigenlijk bijna niemand voor. Wie zijn P3 vervangt vervangt hem gewoon door het 2009 P3 model.
Moet eerlijk bekennen dat de P4 mij wat tegenviel op Bikemotion. Moest de voorkant evenveel veranderd geweest zijn dan wat men nu met de remhoef/bracket heeft gedaan, dan was ik ook overstag gegaan. + de praktische kant van de bidon valt ook tegen. Met mijn 1.85 zal ik te diep moeten reiken (wat een aerodynamisch nadeel is) waardoor het gevaar bestaat dat de bidon zijn eigen leven gaat leiden. dan zie ik me niet stoppen tijdens een wedstrijd om die bidon te recupereren. Nee, mij heeft hij me niet kunnen overtuigen.
Als mijn 2008 P3C de deur uit is dan wordt hij gewoon door de 2009 versie vervangen.
Geplaatst: 22 nov 2008 22:21
door casran
De P4 aan de stand van Cervélo bij de Ironman Arizona:
Geplaatst: 23 nov 2008 09:47
door marcobos
Vind het toch wel een bijzonder mooie strakke en sobere fiets geworden.
Als ik de kabels zo door de bovenbuis zie lopen, kan ik me echter niet voorstellen dat dit een meetbaar aerodynamisch voordeel oplevert. En heb nog steeds geen p4 gezien met een zipp sub9.