Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2024

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6549
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 22 jul 2024 18:20

@daniel: ik had net ook bijna een hongerklop.....net niet :o
Rally auto's gaaf. Ik zat zelf eerste weekend in de Elzas steeds in een klassementsproef :mrgreen:

Net bijna een hongerklop. Beetje weinig gegeten vandaag en even een rondje door de wind beuken. Waaide aardig maar met deze temperatuur vind ik dat heerlijk. Flink hard gefiets.
Bij Gouda de waard in en bij Krimpen eruit.
Drie weken Tour kijken had echt geholpen want ik vloog de Algrabrug op........................en toen was het klaar..........
Het is dan nog 8km naar huis.........toch een beetje door blijven trappen want dan ben je sneller bij de koelkast :mrgreen:

Mezelf wel een paar keer vast gereden in de Krimpernerwaard. Lange Tiendweg is op verschillende plekken afgesloten.
Heel nadrukkelijk: ook voor fietsers. Jammer want is zoveel leuker fietsen dan de dijk. Dus de Loet dan maar!

Afbeelding

Gelijk maar even geposeerd voor m'n meisje waar ik deze nieuwe outfit van gekregen heb
Afbeelding

Hier bedacht ik mij op tijd dat je wandelend "rond" kan maar met de fiets toch wat lastig. Teveel gras met kuilen. Wel een wandeltip deze Berkenswoudse Driehoek!
Afbeelding

Even snel een banaan en een cracker genomen. M'n lief is nu sporten en hopelijk heeft ze ook een hongerklop want ik ga zo een enorme partij oosterse tapas maken!

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 6074
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 22 jul 2024 20:24

Vandaag verkast van de Provence naar de Ardeche. Geen reus van de Provence meer die op me meer kijkt. Het was maar een korte verplaatsing, maar het voelt wel een beetje als een verhuizing. Grote tent, auto, fiets, hangmat, de hele rataplan aan spullen.

Maar eenmaal 's middags in de Ardeche, dacht ik, ik kan met zo goed nog even rondje doen. 60 km, 1000 hoogtemeters en aardig wat wind. Vier cols onderweg, waarvan 1 klim col en drie daal cols. Ik moest remmen om het bordje te fotograferen.

Strava linkje:
https://strava.app.link/NT1NyC3GrLb
Live fast; die young. mijn blog

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6549
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 24 jul 2024 19:33

Vroeg begonnen dus ook vroeg op de fiets.

Heerlijk weer. Beetje wind maar als de oude spieren warm worden gemaakt door de zon heb ik daar geen last van.
Rondje Groene Hart en door Bentwoud en langs de Rotte terug.

Bentwoud
Afbeelding

Eigenlijk best weinig racefietserts gezien...........
Afbeelding

Ik rij zonder Garmin maar gelukkig was de route perfect gepijld
Afbeelding

Langs de Rotte was het ook bizar rustig
Afbeelding

Prima

meuk
Forum-lid
Berichten: 1153
Lid geworden op: 06 sep 2010 14:58

meuk 24 jul 2024 22:32

Na een wandeling rond Pont du Gard als tussenstop tussen Anduze en Bourdeaux nog even de klim tussen Dieulefit en Bourdeaux meegepakt. Morgen het gebied hier beter verkennen.

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6549
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 26 jul 2024 17:08

Net terug van een rondje Krimpernerwaard. Wilde eerst naar het westen gaan maar laatste stuk is in de spits niet zo fijn.
Dus effe voor makkelijk gekozen en lekker uitgewaaid maar dat gekloot bij de Lange Tiendweg gaat geloof ik nog wel even duren :?

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 6074
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 26 jul 2024 18:41

Vandaag rondje nummer 5 in de Ardeche. Gisteren 135 km en vandaag 117. Gisteren ging het stukken beter, maar vandaag was het harken. De pols wilde niet omhoog, maar de weg wel. Het is hier veel klimmen en soms behoorlijk lange klimmen ook. De col de Meyrand, de lange klim van vandaag was goed voor ruim 22 km.

Plaatjes in de strava link:
https://strava.app.link/Fw82rP6cyLb
Live fast; die young. mijn blog

Dubbeldekker
Forum-lid
Berichten: 331
Lid geworden op: 16 jul 2024 14:54

Dubbeldekker 27 jul 2024 01:53

Men zegt wel dat je in die steek wat meer last hebt van de aantrekkingskracht van de aarde. Ik heb dat altijd een non argument gevonden maar wellicht denk je daar nu anders over na je rit van vandaag?

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6549
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 29 jul 2024 20:43

Op tijd gestopt met werken om even een goeie vrijpartij met de wind te kunnen hebben.
Met deze temperaturen maakt het mij niet zoveel uit want de beentjes gaan dan als een malle.
"Gewoon" het Groene Hart en net geen 80km.
Lekker!

Houten koe
Afbeelding

Echte koeien
Afbeelding

Rust
Afbeelding

Oranje gevoel is wat weggezakt...........
Afbeelding

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 6074
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 29 jul 2024 21:13

Ik zit nog steeds in de Ardeche. En vandaag was het hier puf warm. Voorspeld was 38C, ik weet niet of dat ook gehaald is. Ik heb zelf ook geen betrouwbare thermometer bij me. Maar warm was het zeker. Daarom niet te gek gedaan. 92 km en 1800 hm.

plaatjes onderweg:
Afbeelding
Probeer maar eens in Frankrijk geen gedenkbeeld voor het een of ander tegen te komen

Afbeelding
koeien lagen te zonnebaden

Afbeelding
even de akker binnen gestapt voor de foto

Afbeelding
een klassieker in de Ardeche, montagne Gerbier de Jonc

Afbeelding
rustige wegen
Live fast; die young. mijn blog

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6318
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 31 jul 2024 18:28

Vandaag een rondje Aravis avec mes amis. Als mensen een half jaar geleden gezegd hadden : dit doe je, dan had ik er blind voor getekend 😁

https://strava.app.link/k2uYL22uGLb

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39462
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 31 jul 2024 20:00

Fantastisch Rene, met alle respect voor alle andere ritten in dit hele topic is dit toch wel een van de waardevolste!
Less is bore

pino
Forum-lid HC
Berichten: 4067
Lid geworden op: 16 apr 2004 18:32
Locatie: Apendorp NL

pino 31 jul 2024 20:52

Lekker!
Niet zijken maar reiden !

Plaats reactie