Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het grote Giro d'Italia 2011 topic

remmiedepemmie
Forum-lid

remmiedepemmie 19 mei 2011 17:36

Helemaal mee eens! HD betekent in dit geval dan ook Hoop Diskruimte nodig... :(

aristos
Forum-lid

aristos 19 mei 2011 17:37

Anders op cyclingtorrents.nl heb je ook vaak hoge kwaliteit beelden.
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05

wasbeer2006
Forum-lid HC

wasbeer2006 19 mei 2011 17:50

Zaterdag begint volgens mij ook Rolland garos, dan zullen de etapes op eurosport wel korter worden.

Sporza is wel HD volgens mij, niet full, maar het ziet er beter uit dan de niet HD zenders, maarja dat zijn er niet zoveel meer die ik kijk. Maar is als bv eurosport 1 en 2 verglijk is de kwaliteit echt bizar veel beter op 1, hangt ook weer samen met frequentie gebieden ed, maar het is heel duidelijk zichtbaar.

Best een aardige etappe iig gisteren

mrcoffee
Forum-lid

Gebruikersavatar mrcoffee 19 mei 2011 18:04

Ik denk dat AM bedoelt: Prut in HD is nog steeds prut.
De basis beeldkwaliteit van Giro is slecht dus beter dan dat wordt het niet.

Mooie jump gister van Gadret. Vandaag weer gewoon cavendish die dan in de remmen kan knijpen met 2 zeges?
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

sjoerdvr
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar sjoerdvr 19 mei 2011 18:08

het huidige kopgroepje vind ik wel leuk. zeker met onze rabobanker!
over the hills and far away...
Stevens Stelvio 105

janw.f.
Forum-lid

janw.f. 19 mei 2011 21:44

@ Havana, Daniel, Mark e.a... Vandaag de gelegenheid gehad om eens te kijken. Heb ook meerdere livestreams bekeken om te zien hoe het met de beeldkwaliteit staat. Jullie hebben inderdaad gelijk wat dat betreft. Niet alleen in technisch opzicht (ruis, slecht contrast en dergelijke), maar ook de manier waarop het peloton en de renners individueel in beeld worden gebracht. Je zou toch verwachten dat het redelijk zou moeten overeenkomen met de kwaliteit van beelden die we v/d TdF gewend zijn.
ik kan me ook niet heugen dat het vorig jaar ook zo was; juist toen prachtige opnames, zeker van de etappes in Ned. Meest spectaculair toen was ongetwijfeld het gedeelte door Zeeland, de Deltawerken. (tja, de etappe dus waarin WW won).

Wat een saaie verslaggeving van Eurosport trouwens zeg. Dit had ik niet verwacht - het lijkt wel of ze het met wat tegenzin doen. En dan aan 't einde... De finish liet zich al geruim op tijd voorspellen, en dan moet je eens horen wat een sensatie en woorden eraan vuil gemaakt wordt. Dat is wel een beetje overdreven ;)

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 19 mei 2011 23:24

Voor vlakke etappes is de Belg natuurlijk ideaal. Niemand bezit zoveel useless facts over de renners als de heren van Sporza (categorie: lievelingskleur van de vrouw van Gadret). Ideaal tijdens een vlakke rit :D

Danny Nelissen van Eurosport vind ik maar een zeur. Altijd aan zeuren over dat kinderachtige Twitter....

janw.f.
Forum-lid

janw.f. 19 mei 2011 23:55

En er was nog even een klein handgemeen:

[img=http://www.nieuwsblad.be/Assets/Images_ ... pg.767.jpg]

"Weet je wel wat je ver$#*%*^&@* aangericht hebt?"

[img=http://www.nieuwsblad.be/Assets/Images_ ... pg.767.jpg]

En terwijl iedereen zijn spullen bij elkaar aan 't pakken is...

Hoe oud zijn we nu eigenlijk? ... :D

immo
Forum-lid

Gebruikersavatar immo 20 mei 2011 00:12

Had vandaag voor het eerst een etappe gevolg op eurosport ipv sporza, persoonlijk vond ik het commentaar wel fijn op eurosport.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 20 mei 2011 00:22

Wel een typische actie voor Robbie Hunter
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 20 mei 2011 11:57

Ik zat die finale te bekijken, zag de bochten (twee bochten voor de valpartij) en dacht: HTC neemt de bochten te snel, zo snel dat ze daarachter bijna zeker gaan vallen. En verrek. Je ziet dit altijd gebeuren wanneer de rijders aan kop van het peleton de bocht zo hard nemen dat je er bijna niet naast elkaar doorheen kan. Gevolg: remmen en vallen. Tja.

stokie
Forum-lid

stokie 20 mei 2011 12:05

het was anders de man van androni, die zich vlak voor de bocht tussen de mannen van htc kwakte, die de bocht finaal miste.
Toen ie dat deed dacht ik nog, wat komt zo'n kluns zich nou met de sprint bemoeien? androni heeft leuke klimmers, maar moeten niet het HTC-treintje verstoren.
En verrek, hij rijdt tegen het hek met als gevolg een kettingreacties van remmen... en vallen...

Plaats reactie