Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

marcvmegroot
Forum-lid

marcvmegroot 18 mar 2010 19:59

Vanmorgen was het wel lekker in de windtex. Maar vanavond wees het tellertje toch 18 gr. aan. Natuurlijk sauna temperaturen. Behalve bij de Schelde waar de wind uit het zuiden vrij spel had werd het even frisjes. Metertje liet 15 graden zien. Dat voel je.
Maar verder was het echt korte broeken weer. Nog even niet gedaan, met shag op de benen en een kleurtje waar een ander lasogen van krijgt doen we dat nog even niet.
Ben toch benieuwd naar morgen.
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

kool486
Forum-lid

kool486 18 mar 2010 20:07

vrije dag vandaag, met de boot aan het werk. op de fiets er naar toe met 4 graden on half acht. veel kleren aan dus.
vier uur naar huis in de korte broek, ging prima. 60 km totaal
Funny the way it is

cornelli
Forum-lid

cornelli 18 mar 2010 20:44

vanmiddag in korte broek en shirt lekker in het zonnetje.
Heijen-Afferden-Bergen-Welll-Wanssum-Geijsteren-Maashees-holthees- Boxmeer- Beugen-Gennep
NEOS

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 18 mar 2010 21:06

Gisteren na het werk:
[img=http://www.xs4all.nl/~deweijer/amersfoort.jpg]

Vandaag na het werk:
[img=http://www.xs4all.nl/~deweijer/amsterdam.jpg]

Gisteren kwam ik eigenlijk net effe te laat thuis want om 19.30uur is het toch echt wel donker. Daarom vandaag iets eerder vertrokken maar dat weer gecompenseerd met wat extra kilometers waardoor ik weer in het donker thuis kwam....:)

Jammer dat het zonnetje een beetje achter de wolken bleef hangen maar de temperatuur is echt een genot.

diamond
Forum-lid

diamond 18 mar 2010 21:09

[quote="Bottecchia"]Gisteren na het werk:
[img=http://www.xs4all.nl/~deweijer/amersfoort.jpg]

Vandaag na het werk:
[img=http://www.xs4all.nl/~deweijer/amsterdam.jpg]

Gisteren kwam ik eigenlijk net effe te laat thuis want om 19.30uur is het toch echt wel donker. Daarom vandaag iets eerder vertrokken maar dat weer gecompenseerd met wat extra kilometers waardoor ik weer in het donker thuis kwam....:)

Jammer dat het zonnetje een beetje achter de wolken bleef hangen maar de temperatuur is echt een genot. [/quote]

mazzelpik :):D

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 18 mar 2010 21:12

:)

Er ligt nu nog wel een stapeltje werk op me te wachten maar dat is het wel waard!

diamond
Forum-lid

diamond 18 mar 2010 21:17

[quote="Bottecchia"]:)

Er ligt nu nog wel een stapeltje werk op me te wachten maar dat is het wel waard![/quote]

ja ja bezint eer gij begint:D,werk ze:)

gr der n.........s

nicom
Forum-lid

Gebruikersavatar nicom 18 mar 2010 21:54

Vandaag de moeite genomen om naar limburg te rijden en daar een rondje te doen (115km met 1500hm).

Was heerlijk om eindelijk uit de winter kleren te zijn. Lekker met knie stukken en mouwstukken kunnen rijden. Bergop werd het al warm en gingen de mouwstukken lekker omlaag.
Redelijk wat fietsers gezien zowel met winter outfit (handschoenen/muts) al zomer outfit (korte mouwen kortebroek).
Nog wel net voor de terug reis een vlaai gescoord is misschien niet goed maar wel lekker. :p

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 18 mar 2010 22:00

Wat een verademing vandaag. Na het werk nog ff snel 71km gepakt. Retourtje Brienenoordbrug. 5x op en neer, maar zelfs in de verste verte vond ik niks wat op de oude vorm lijkt (niet verwonderlijk ook).
Wel heerlijk gereden langs de Rotte en een klein lusje Groene Hart. Eindelijk eens in de 3/4 broek en met een windjack ipv die lange dikke winterkleding. Dit went heel snel ;)
Less is bore

sjefjanssen
Forum-lid

sjefjanssen 18 mar 2010 22:11

Wat een heerlijke dag.Vandaag voor de tweede keer gefietst.C55 km)

tjb
Forum-lid

Gebruikersavatar tjb 18 mar 2010 23:19

Ik heb vandaag zitten lijden :D

Zit nog een beetje me nieuwe Six af te stellen zodat ie echt lekker voelt, had me rem iets te strak aangespannen gister, nieuwe remblokjes staan nog beetje scheef. Voordat ik erachter kwam was ik al bijna weer thuis, lopen lijden tegen de wind in, ik nog denken mijn conditie is wel erg slecht en er staat echt super veel wind!! Uiteindelijk afgestapt en toen viel het op, ff bijgesteld en ging weer 5km per uur harder! Het voelde weer licht! Uiteindelijk dus rondje rotte gemaakt via zoetermeer, 40kilometertjes. Lekker weer!!
Cannondale Six Carbon 105 2010
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!

foosho
Forum-lid

foosho 19 mar 2010 00:03

Zo wat een weertje zeg! 17.5 graden en dus met de korte broek, wel lange mouwen aan.

Eerst denk ik, goh, wat piept m'n ketting toch, bleek er iemand al een tijd in m'n wiel te hangen.. :)

Om de wintersufheid er wat uit te krijgen na 50km in D1 maar wat D2 blokken gedaan. Dat was weer lachen natuurlijk..

Eerste blok: In de verte zie ik iemand op de racefiets die voor m'n gevoel een duurtraining deed. Ik dacht, blok 1 is dat gat dichtrijden op omslagpunt. Nou, die bleek dus niet echt in D1 te rijden :rolleye:. Fiks blok dus.

Toen wat normale blokken gedaan op tijd, nog iemand op een racefiets gezien die 3 maten te groot was, maar ok ..

En toen het laatste blok: Was klaar, moe en voldaan, en houd dus de pedalen stil om de laatste 20km naar huis te peddelen. Komt er een Cervelo P3 met Zipp 808 en weet ik wat allemaal voorbij, dat blok werd dus verlengt.. :) Hem op 3-4 meter afstand gevolgd, we stonden allebei hijgend bij de overweg, dus we deden goed ons best ;). Toen afgedraaid en naar huis gepeddeld.

Heeeeerlijk!

Plaats reactie