eelcoz schreef:Ook ik ben zwaar teleurgesteld in de bergetappes tot nu toe, al was ik er al een beetje bang voor toen ik het routeschema zag. .
+1
Zou ook wel eens de echte gedachten van de ASO willen horen.
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
eelcoz schreef:Ook ik ben zwaar teleurgesteld in de bergetappes tot nu toe, al was ik er al een beetje bang voor toen ik het routeschema zag. .
Daniel1975 schreef:eelcoz schreef:Ook ik ben zwaar teleurgesteld in de bergetappes tot nu toe, al was ik er al een beetje bang voor toen ik het routeschema zag. .
+1
-1Daniel1975 schreef:eelcoz schreef:Ook ik ben zwaar teleurgesteld in de bergetappes tot nu toe, al was ik er al een beetje bang voor toen ik het routeschema zag. .
+1
Jan W.F. schreef: [...] Add. Marge van "Bartjes", wat ik zo vaak hoor en kennlijk betrekking heeft op het tijdsverschil tussen peloton en (groep van) ontsnapte renners om te bepalen of deze groep succes kan/zal hebben om eerder dan het peloton over de meet te komen, waar komt deze term eigenlijk vandaan?
Friese renner schreef:Volgens mij is het "Bartjens".
Willem Bartjens was een Nederlandse wiskundige.
http://bwnw.cwi-incubator.nl/cgi-bin/un ... r=1&ftnr=1Willem Bartjens heeft met zijn rekenboek De Cijfferinghe ruim 200 jaar lang de toon gezet in het Nederlandse rekenonderwijs. Met de uitdrukking Volgens Bartjens wordt nog steeds aangegeven dat iets correct berekend is.