Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Ervaring met de Vos Zwanenburg

composite
Forum-lid
Berichten: 1182
Lid geworden op: 22 mei 2005 22:15

composite 31 okt 2010 09:58

Tja, misschien is PINATOPPER wel 1 van de vele AKA's van eerdere posters hier, die met hun eerste post meteen De Vos en handlangers zalig verklaren...Zonder hoofdletters, punten etc...

Kortom: er zullen best tevreden klanten zijn, maar feit blijft dat dit een zaak is waar meer dan gemiddeld OudHollansch wordt opgelicht..de boefjes!
Gang is alles!!

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 5002
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 31 okt 2010 09:58

[quote="PINATOPPER"]Ik snap niet dat er zoveel mensen over vos klagen.
heb inmiddels mijn 2e pinarello al gekocht.
kan niet anders zeggen dat de service goed is.
heb totaal geen problemen met deze zaak.[/quote]

Waarom niet?

dave73nl
Forum-lid
Berichten: 480
Lid geworden op: 30 jul 2010 15:56
Locatie: Tilburg

dave73nl 31 okt 2010 10:12

Ik ben er vorige week even geweest en moet zeggen dat het zo en zo een lust voor mijn oog was. De spreekwoordelijke snoepwinkel vulden mijn blik zover in door het pand kon kijken :)
Er werden net een tig aantal fietsen uitgeladen dus echt veel ruimte om me er rond te bewezegen was er niet maar toch heb ik mijn ogen uitgekeken. Of het accent nu Litouws of Pools was kon ik met mijn ongeoefende oor niet deffineren maar dat de plaats van herkomst oosterlijker lag dan Enschede was me snel duidelijk.
Ik kwam eigenlijk alleen even om te kijken naar de spullen die ze op de site aanboden omdat ik nu eenmaal toch in de buurt was en heb mezelf meteen verrijkt met een setje Fulcrum wielen waar hier altijd zo positief over gesproken word... De man die ons hielp was in ieder geval wel te verstaan en was vriendelijk.
Het prijsverschil zit hem denk ik ook in het feit dat de spullen bulk verkocht worden want ik kreeg mijn wielen zonder enig verpakmateriaal mee. Een plek om koffie te drinken met een stuk cake heb ik niet kunnen vinden in de overvolle zaak.

Mijn mening? Hummm geen slechte eerste ervaring zeker niet als je er ook niet teveel van verwacht maar denk dat dit meer dozenschuivers zijn dan fietsliefhebbers. Niets mis mee immers daardoor word het ook goedkoper en ik kan niet in ieders beurs kijken maar voor de mijne komt dat prima uit.
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!

"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe

andreasg
Forum-lid
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 feb 2009 11:15

andreasg 02 nov 2010 00:44

sommige lijken er toch erg veel moeite mee te hebben dat de vos ook tevreden klanten heeft
.......__o
.......\\<,
....( )/ ( )..

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 02 nov 2010 09:16

[quote="AndreasG"]sommige lijken er toch erg veel moeite mee te hebben dat de vos ook tevreden klanten heeft
[/quote]

Niet als het bij die tevreden klanten zelf vandaan komt....
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

andreasg
Forum-lid
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 feb 2009 11:15

andreasg 02 nov 2010 15:58

Maar, wanneer weten we nu wanneer het bij klanten zelf vandaan komt of van een 'handlanger'...
.......__o
.......\\<,
....( )/ ( )..

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 02 nov 2010 16:24

[quote="AndreasG"]Maar, wanneer weten we nu wanneer het bij klanten zelf vandaan komt of van een 'handlanger'...[/quote]

lees het topic maar goed door, is het nu goed weer voor.....
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

andreasg
Forum-lid
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 feb 2009 11:15

andreasg 02 nov 2010 21:40

ik volg dit topic al enige tijd het viel mij gewoon op dat mensen die een positieve ervaring met vos posten al gauw een handlanger worden genoemd zeker als je weinig posts heb en/of ergens in de tekst een hoofdletter of komma vergeet
.......__o
.......\\<,
....( )/ ( )..

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 02 nov 2010 21:43

Niet zo heel gek....gezien de stijl op de website.
Velgenfluisteraar

Florezido

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 02 nov 2010 21:43

[quote="AndreasG"]ik volg dit topic al enige tijd het viel mij gewoon op dat mensen die een positieve ervaring met vos posten al gauw een handlanger worden genoemd zeker als je weinig posts heb en/of ergens in de tekst een hoofdletter of komma vergeet[/quote]

Ja raar hoor:rolleye:

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 02 nov 2010 21:43

Degene die de IP-adressen waarvandaan gepost wordt weet dat zeker ;)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 02 nov 2010 22:21

[quote="AndreasG"]ik volg dit topic al enige tijd het viel mij gewoon op dat mensen die een positieve ervaring met vos posten al gauw een handlanger worden genoemd zeker als je weinig posts heb en/of ergens in de tekst een hoofdletter of komma vergeet[/quote]

Toeval?
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Plaats reactie