Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum
-
- Forum-lid
Van eerste PB tot ontvangst van een keurig verpakte wielset binnen 48 uur.
Hulde voor basbode
Hulde voor basbode
-
- Forum-lid
Thomson stuurpen gekocht van Leon1, supersnelle levering en topproduct, zo goed als nieuw!
Negatieve ervaring met Panic, helaas.
Een bericht geplaatst in 'te koop gevraagd', en al snel een pm van Panic. In eerste instantie een afspraak gemaakt om de tweedehands fiets te bezichtigen. Afspraak werd enkele dagen later afgezegd, wegens een druk schema. Zijn voorstel was om het een weekje late te doen.
Vervolgens in twee weken, om de paar dagen vriendelijk contact gezocht. Helaas geen reactie, inmiddels de hoop maar opgeven. Wellicht een kleine waarschuwing voor forumusers die eerst geld overmaken, en vervolgens het product laten opsturen.
Een bericht geplaatst in 'te koop gevraagd', en al snel een pm van Panic. In eerste instantie een afspraak gemaakt om de tweedehands fiets te bezichtigen. Afspraak werd enkele dagen later afgezegd, wegens een druk schema. Zijn voorstel was om het een weekje late te doen.
Vervolgens in twee weken, om de paar dagen vriendelijk contact gezocht. Helaas geen reactie, inmiddels de hoop maar opgeven. Wellicht een kleine waarschuwing voor forumusers die eerst geld overmaken, en vervolgens het product laten opsturen.
Ik heb ook ervaring met Panic en had eerst overgemaakt. Ging ook niet helemaal rimpelloos, maar kwam allemaal goed.
Ik had 2 Continental GP400S bandjes van hem gekocht. Na snelle communicatie duurde de bezorging wat langer dan verwacht. Dus een PB gestuurd. Snel reactie met uitleg gekregen: Misverstand bij hem thuis, terwijl hij voor werk in het buitenland was. Ter compensatie kreeg ik twee Conti binnenbandjes erbij. Keurig!
Pakketje is net bezorgd, conform zijn belofte het zaterdag alsnog op de post te doen.
Al bij al ben ik tevreden en zou ik nog wel weer zaken met hem durven doen.
Ik had 2 Continental GP400S bandjes van hem gekocht. Na snelle communicatie duurde de bezorging wat langer dan verwacht. Dus een PB gestuurd. Snel reactie met uitleg gekregen: Misverstand bij hem thuis, terwijl hij voor werk in het buitenland was. Ter compensatie kreeg ik twee Conti binnenbandjes erbij. Keurig!
Pakketje is net bezorgd, conform zijn belofte het zaterdag alsnog op de post te doen.
Al bij al ben ik tevreden en zou ik nog wel weer zaken met hem durven doen.
Maar als ik het goed begrijp heb jij geen geld naar hem overgemaakt, maar ben je vooral ontevreden over het feit dat de communicatie wat stroefjes gaat?fjw schreef:Negatieve ervaring met Panic, helaas.
Als dat zo is, dan is jouw "kleine waarschuwing" niet op zijn plaats IMHO
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?