Basso
@Schefbar, heel mooi
Heb hetzelfde frame en deze bevalt uitstekend. Ik rijd ondertussen met EKAR.
Tip: Vraag de fietsenmaker om extra goed op de zadelpen en de klem van het zadel te letten bij montage, aangezien deze nog wel eens los wil komen is mij verteld door de dealer waar il het frame heb gekocht.
Idem voor het balhood/stuurpen. Ik weet niet of de aanhaal momenten in Nm die zijn weergegeven op de componenten al zijn aangepast, bij mij (ik had een van de eerste Palta 2) stonden er onjuiste gegevens op
Heb hetzelfde frame en deze bevalt uitstekend. Ik rijd ondertussen met EKAR.
Tip: Vraag de fietsenmaker om extra goed op de zadelpen en de klem van het zadel te letten bij montage, aangezien deze nog wel eens los wil komen is mij verteld door de dealer waar il het frame heb gekocht.
Idem voor het balhood/stuurpen. Ik weet niet of de aanhaal momenten in Nm die zijn weergegeven op de componenten al zijn aangepast, bij mij (ik had een van de eerste Palta 2) stonden er onjuiste gegevens op
Heel gaaf!
Nice bike! Echt een kleur die je in het echt moet zien om goed te zien hoe mooi hij is.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid HC
Echt een hele mooie fiets, prachtige kleur!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Inmiddels ben ik al een paar maanden eigenaar van de Basso Astra. Het is voor mij echt een heerlijke fiets, met mijn relatief lange benen en kort bovenlichaam is dit echt een ideale geometrie.
Ik heb ook nog een foto bijgevoegd, in het echt vind ik de fiets wel mooier. Als je eromheen loopt zie je namelijk het “kameleon” effect.
Ik heb ook nog een foto bijgevoegd, in het echt vind ik de fiets wel mooier. Als je eromheen loopt zie je namelijk het “kameleon” effect.