Vuelta Superlite
Nogmaals @OlivierV: hierbij een foto van net zo'n fiets als die van jou met de zwarte Vuelta's:
[img=http://img843.imageshack.us/img843/3482 ... artevu.jpg]
Bron foto: http://www.rennrad-news.de/forum/showth ... 41&page=32
Kan iemand die foto ook shoppen met de witte versie? Misschien dat dat OlivierV verder kan helpen? Succes.
[img=http://img843.imageshack.us/img843/3482 ... artevu.jpg]
Bron foto: http://www.rennrad-news.de/forum/showth ... 41&page=32
Kan iemand die foto ook shoppen met de witte versie? Misschien dat dat OlivierV verder kan helpen? Succes.
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."
- r.hilferink
- Forum-lid
- Berichten: 311
- Lid geworden op: 13 apr 2004 14:54
Mijn persoonlijke mening: ZWART! Ik heb nog geen combi gezien waarbij ik witte versies mooi vind, Wielen moeten naar mijn mening zwart zijn. Maarja, das persoonlijk.......
Inmiddels wat meer ritjes gemaakt met de Vuelta's. Nog steeds dik tevreden! Ook met windkracht 5-6 prima mee te rijden al heb je af en toe wel het idee dat er iemand aan je stuur trekt zoals vandaag op de brug tussen Rhenen en Lienden. Maar het is absoluut niet hinderlijk (of gevaarlijk).
Inmiddels wat meer ritjes gemaakt met de Vuelta's. Nog steeds dik tevreden! Ook met windkracht 5-6 prima mee te rijden al heb je af en toe wel het idee dat er iemand aan je stuur trekt zoals vandaag op de brug tussen Rhenen en Lienden. Maar het is absoluut niet hinderlijk (of gevaarlijk).
Red Bull Pro SL 3000
Gazelle Cyclocross
Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gazelle Cyclocross
Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;
ik zit er ook aan te denken om de vuleta superlites aan te schaffen.
nu vroeg ik me alleen af hoe onderhoudsvriendelijk deze wielen zijn.
Daarmee bedoel ik om dat de plaatselijke fm deze wielen ook kan richten, spaak vervangen etc.... als dat nodig blijkt te zijn.
Iemand enige ervaring hiermee?
nu vroeg ik me alleen af hoe onderhoudsvriendelijk deze wielen zijn.
Daarmee bedoel ik om dat de plaatselijke fm deze wielen ook kan richten, spaak vervangen etc.... als dat nodig blijkt te zijn.
Iemand enige ervaring hiermee?
R. Hilferink schreef: Inmiddels wat meer ritjes gemaakt met de Vuelta's. Nog steeds dik tevreden! Ook met windkracht 5-6 prima mee te rijden al heb je af en toe wel het idee dat er iemand aan je stuur trekt zoals vandaag op de brug tussen Rhenen en Lienden. Maar het is absoluut niet hinderlijk (of gevaarlijk).
Ik heb het idee dat er iemand frontaal tegen het stuur drukt met deze wielen
Zit waarschijnlijk tussen mijn oren maar ik heb het idee dat het fietsen met mijn "oude" wielen minder moeite kost.
Ze smoelen overigens wel erg mooi!
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Lunitic schreef:ik zit er ook aan te denken om de vuleta superlites aan te schaffen.
nu vroeg ik me alleen af hoe onderhoudsvriendelijk deze wielen zijn.
Daarmee bedoel ik om dat de plaatselijke fm deze wielen ook kan richten, spaak vervangen etc.... als dat nodig blijkt te zijn.
Iemand enige ervaring hiermee?
Ligt eraan welke versie je neemt. Met de versie met normale J-bend spaken zul je makkelijker bij elke FM terecht kunnen dan een met rechte spaken. De J-bends zijn volgens mij gewoon zwarte plain 2.0 spaken die je kunt vervangen door bijv. DT Champion. Losse setspecifieke spaken zijn meestal moeilijk te verkrijgen.
columbus schreef:Ik vind ze ook wel mooi, maar je moet toch 16 spaken hebben voor de uci?
Tenzij de wielen na een testprocedure door de UCI zijn goedgekeurd. De goedgekeurde types staan op een lijst op de UCI site, wel met enige vertraging, naar mijn idee.