BeOne
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Tsjong, tsjonge, hoeveel pech kan een mens (fietser) hebben... Maar als je je BeOne gewoon bij een dealer/detaillist gekocht hebt, moet die een voor jou acceptabele oplossing zoeken. Staat 'in principe' natuurlijk los van het failissement van de producent. Alleen zal er natuurlijk niet snel een identiek vervangend frame gevonden kunnen worden.
60 x Ventoux
- daniel1975
- Forum-lid HC
Haha, als jouw dochter net zo'n knappe blondine is als de voormalig berijdster van deze fiets.....
Less is bore
Ze staat nog niet in het schone dames topic , maar wie weet ..............ze is nog jongdaniel1975 schreef:Haha, als jouw dochter net zo'n knappe blondine is als de voormalig berijdster van deze fiets.....
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Tja, de Beone website is ter ziele , maar:NuitKor schreef:Kan iemand mij wat vertellen over het Pro Black frame? En heeft iemand een geometry tabel daarvan? Alvast bedankt!
= ga naar futurumshop.nl website
= zoek een Beone race fiets
= klik op "productomschrijving" en dan "meer lezen"
= scroll naar beneden....
Daar staat een zeer gedetailleeerde maattabel, volgens mij van toepassing op alle Beone frames.
google zoekterm "beone black pro geometrie" geeft ook het gewenste resultaat
Ook wel grappig, gisteren waren de frames bij BVA nog ingezet op 240 euro...vandaag is ingezet op 485 euries..let wel exclusief BTW en 16 % veilingkosten..
Ben benieuwd hoeveel ze op gaan brengen.
MVG Arno
Ben benieuwd hoeveel ze op gaan brengen.
MVG Arno
-
- Forum-lid
BeOne is als merk gered, waardoor garantiegevallen e.d. weer afgehandeld kunnen worden. Dat verklaard wellicht de prijsstijging.
Het is alleen nog de vraag of er nog nieuwe fietsen in productie genomen gaan worden en hoe deze dan worden gedistribueerd.
Het is alleen nog de vraag of er nog nieuwe fietsen in productie genomen gaan worden en hoe deze dan worden gedistribueerd.
Ik heb ook 'eindelijk' een nieuw frame gekregen, en ben er zeer zeker niet slechter van geworden:)
http://instagram.com/p/a0tmrCh4NI/
http://instagram.com/p/a0tmrCh4NI/
Racefietsblog.nl