Raad de weg (NL)
[quote="D@yw@lker"][quote="who cares"]
Welke weg moeten we raden , die aan de overkant of die aan deze zijde op de foto.[/quote]
Ja, goed idee, raad ze maar alle twee. :D
(Hee, dat rijmt............););)[/quote]
Aan de kant van Velden heet de straat Veerweg en aan de kant van Grubbenvorst heet het Dorpstraat (zucht)
De pont gaat over de Maas.
Nog meer?
Welke weg moeten we raden , die aan de overkant of die aan deze zijde op de foto.[/quote]
Ja, goed idee, raad ze maar alle twee. :D
(Hee, dat rijmt............););)[/quote]
Aan de kant van Velden heet de straat Veerweg en aan de kant van Grubbenvorst heet het Dorpstraat (zucht)
De pont gaat over de Maas.
Nog meer?
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
- christoffel
- Forum-lid
Die smileys verhullen je lange tenen niet hoor!Nou genoeg gezeurd Christoffel, volgende keer gewoon zelf eerder reageren
Ik wist trouwens niet dat er een tijdslimiet aan verbonden was... :/
Gang is alles...
straatje van uit woensdrecht richting het polderweggetje wat parallel aan de A58 ligt.
Al is deze foto gemaakt met je rug naar de snelweg toe.
Helaas weet ik de straat naam niet. Maar als je hier naar boven fietst en je slaat de eerste straat rechts af dan rij je de "reizende weg" op, wel van de makkelijkste kant.
Helaas weet ik de straat naam niet. Maar als je hier naar boven fietst en je slaat de eerste straat rechts af dan rij je de "reizende weg" op, wel van de makkelijkste kant.
[quote="NicoM"]straatje van uit woensdrecht richting het polderweggetje wat parallel aan de A58 ligt.
Helaas weet ik de straat naam niet. Maar als je hier naar boven fietst en je slaat de eerste straat rechts af dan rij je de "reizende weg" op, wel van de makkelijkste kant.[/quote]
Deze mag ik goed rekenen NicoM het is iid de weg (Bossestraat) die je beschrijft.
Het is een van de weinige (natuurlijke) beklimmingen van Noord Brabant.
Locatie Brabantse Wal
Startplaats Woensdrecht
Hoogteverschil 17 m
Lengte 350 m
Stijgings-% (gem) 4,5 %
Steilste stuk 6 %
Helaas weet ik de straat naam niet. Maar als je hier naar boven fietst en je slaat de eerste straat rechts af dan rij je de "reizende weg" op, wel van de makkelijkste kant.[/quote]
Deze mag ik goed rekenen NicoM het is iid de weg (Bossestraat) die je beschrijft.
Het is een van de weinige (natuurlijke) beklimmingen van Noord Brabant.
Locatie Brabantse Wal
Startplaats Woensdrecht
Hoogteverschil 17 m
Lengte 350 m
Stijgings-% (gem) 4,5 %
Steilste stuk 6 %
@ Peterj
weet je nog meer gegevens van beklimmingen van de brabantse wal, zoals De rijzende weg.
kraaienberg en de straat dwars door Calfven ?
Ik "beklim" ze vaak maar weet geheel niet om welke stijgens percentages het gaat
ben benieuwd
weet je nog meer gegevens van beklimmingen van de brabantse wal, zoals De rijzende weg.
kraaienberg en de straat dwars door Calfven ?
Ik "beklim" ze vaak maar weet geheel niet om welke stijgens percentages het gaat
ben benieuwd
@NikoM de kraaienberg zegt mij niets, ligt daar een verharde weg of fietspad over heen?
Van de weg dwars door Calfven heb ik geen gegevens wel van de Rijzendeweg en de Vossenweg.
De volgende RDW is voor jou Nico.
Rijzendeweg
Startplaats Woensdrecht
Hoogteverschil 19 m
Lengte 750 m
Stijgings-% (gem) 2,4 %
Steilste stuk 7 %
Vossenweg
Startplaats Woensdrecht
Hoogteverschil 15 m
Lengte 550 m
Stijgings-% (gem) 2,6 %
Steilste stuk 3 %
Van de weg dwars door Calfven heb ik geen gegevens wel van de Rijzendeweg en de Vossenweg.
De volgende RDW is voor jou Nico.
Rijzendeweg
Startplaats Woensdrecht
Hoogteverschil 19 m
Lengte 750 m
Stijgings-% (gem) 2,4 %
Steilste stuk 7 %
Vossenweg
Startplaats Woensdrecht
Hoogteverschil 15 m
Lengte 550 m
Stijgings-% (gem) 2,6 %
Steilste stuk 3 %