Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Intersens site

willemsf
Forum-lid

willemsf 10 mei 2011 14:03

Hallo,

Heeft er hier iemand ervaringen met het sensa Calabria frame van 2010/2011 ?
Zoek dit frame mischien aan te kopen maar vind er zeer weining informatie over.

Als er tevens al iemand met de nieuwe supra wielen heeft gereden is enige ondervinding hiervan ook interessant :)

Lijkt me allemaal wel degelijk en betrouwbaar maar nergens vind je echt veel informatie omtrent sensa en hun huismerk supra!

Groeten

intersantos
Forum-lid

intersantos 11 mei 2011 00:53

Ik heb de Calabria sinds een paar weken:

[img=http://img59.imageshack.us/img59/4573/dsc0371wy.jpg]

Nog te weinig gefietst om er een goed oordeel over te geven. Hij is wel megastijf. Zeker in combinatie met de Kuipers. Is inmiddels mijn derde van dit merk. Van de looks moet je houden, ik vind hem erg mooi. Value-for-money staat buiten kijf.
Maatvoering past iig perfect bij me, beter als mijn vorige (Toscane) die een maatje kleiner en wel een beetje krap was.
Over de Supra wielen kan ik niets melden. Maar voor dat geld koop je ook Mavic Cosmic of Kuipers, die zich iig wel bewezen hebben.

willemsf
Forum-lid

willemsf 11 mei 2011 01:28

Alvast bedankt :)

Vind de looks van de fietsen ook prachtig en wetende dat je het frame stijf vind is alleen positief. Ben op zoek naar een echt raceframe zonder veel ditjes en datjes om wedstrijden met te rijden. Heb zelf een setje kuiper tube wielen liggen dus kan alvast niet slecht gaan dan :)

Supras zouden eventueel de clinchers worden om te trainen sinds se bij sensa te verkijgen zijn aan een meerprijs van 450€ valt dit goed mee. Moest je meer fotos hebben van de fiets mag je ze altijd posten of PM!

Welke framemaat is dit trouwens ? Ikzelf zou maar een 50" moeten hebben wat het geheel altijd nog net wat stijver maakt tegenover de grotere maten. Aan het balhoofd te zien tog een redelijke fiets denk ik ? :)

Groeten

intersantos
Forum-lid

intersantos 11 mei 2011 21:42

Willemsf schreef:Welke framemaat is dit trouwens ? Ikzelf zou maar een 50" moeten hebben wat het geheel altijd nog net wat stijver maakt tegenover de grotere maten. Aan het balhoofd te zien tog een redelijke fiets denk ik ? :)

Groeten

Dit is een 58.

Plaats reactie