Droomfiets
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 02 November 2005
wat maakt het nu uit of ie goed kan fietsen? Volgens mij fiets ie nog heel behoorlijk, daar niet van. Maar als hij met 30 km/h een rondje op z'n montello wil rijden, snap ik niet wat het probleem daarvan is.
Hij kan zeker goed fietsen, TrekOCLV, maar dat maakt idd niet uit. Denk je dat alle chauffeurs van Ferrari's of de winkelende vrouwen van topmanagers die gaan winkelen met Porsche Cayennes goede chauffeurs zijn? Als iemand een schilderij van 1 miljoen euro in z'n woonkamer wil hangen, waarom zou een ander dan geen fiets van ocharme 10.000€ in z'n garage mogen hebben staan ook al kan hij misschien niet fietsen.
wat maakt het nu uit of ie goed kan fietsen? Volgens mij fiets ie nog heel behoorlijk, daar niet van. Maar als hij met 30 km/h een rondje op z'n montello wil rijden, snap ik niet wat het probleem daarvan is.
Hij kan zeker goed fietsen, TrekOCLV, maar dat maakt idd niet uit. Denk je dat alle chauffeurs van Ferrari's of de winkelende vrouwen van topmanagers die gaan winkelen met Porsche Cayennes goede chauffeurs zijn? Als iemand een schilderij van 1 miljoen euro in z'n woonkamer wil hangen, waarom zou een ander dan geen fiets van ocharme 10.000€ in z'n garage mogen hebben staan ook al kan hij misschien niet fietsen.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 02 November 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 02 November 2005
wat maakt het nu uit of ie goed kan fietsen? Volgens mij fiets ie nog heel behoorlijk, daar niet van. Maar als hij met 30 km/h een rondje op z'n montello wil rijden, snap ik niet wat het probleem daarvan is.
Hij kan zeker goed fietsen, TrekOCLV, maar dat maakt idd niet uit. Denk je dat alle chauffeurs van Ferrari's of de winkelende vrouwen van topmanagers die gaan winkelen met Porsche Cayennes goede chauffeurs zijn? Als iemand een schilderij van 1 miljoen euro in z'n woonkamer wil hangen, waarom zou een ander dan geen fiets van ocharme 10.000€ in z'n garage mogen hebben staan ook al kan hij misschien niet fietsen.
omdat het niet eerlijk is dat diegene zo veel geld heeft en ik onder andere niet.
Maar dat probleem kennen wel meer mensen denk ik
Iedereen moet lekker met z'n geld doen wat ie wil, toch ?
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 02 November 2005
wat maakt het nu uit of ie goed kan fietsen? Volgens mij fiets ie nog heel behoorlijk, daar niet van. Maar als hij met 30 km/h een rondje op z'n montello wil rijden, snap ik niet wat het probleem daarvan is.
Hij kan zeker goed fietsen, TrekOCLV, maar dat maakt idd niet uit. Denk je dat alle chauffeurs van Ferrari's of de winkelende vrouwen van topmanagers die gaan winkelen met Porsche Cayennes goede chauffeurs zijn? Als iemand een schilderij van 1 miljoen euro in z'n woonkamer wil hangen, waarom zou een ander dan geen fiets van ocharme 10.000€ in z'n garage mogen hebben staan ook al kan hij misschien niet fietsen.
omdat het niet eerlijk is dat diegene zo veel geld heeft en ik onder andere niet.
Maar dat probleem kennen wel meer mensen denk ik
Iedereen moet lekker met z'n geld doen wat ie wil, toch ?
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 02 November 2005
de Kiloprijs van mijn racefiets= 707 euro!!!!
de kiloprijs van mijn auto = 19 euro!!!!
Hoezo auto's duur!!!
Vreemd! Mijn auto kost € 26 /kg en de Pinarellator € 333/kg
Maar.....de auto kost aan benzine € 0,14 p/km en de Pina rijdt 100 km voor praktisch € 0,0. De berijder haalt het wel op een krentenbol met turboboost en 1 of 2 bidonnetjes H2O ! Gooi dát maar eens in je benzinetank !
de Kiloprijs van mijn racefiets= 707 euro!!!!
de kiloprijs van mijn auto = 19 euro!!!!
Hoezo auto's duur!!!
Vreemd! Mijn auto kost € 26 /kg en de Pinarellator € 333/kg
Maar.....de auto kost aan benzine € 0,14 p/km en de Pina rijdt 100 km voor praktisch € 0,0. De berijder haalt het wel op een krentenbol met turboboost en 1 of 2 bidonnetjes H2O ! Gooi dát maar eens in je benzinetank !
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 02 November 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 02 November 2005
wat maakt het nu uit of ie goed kan fietsen? Volgens mij fiets ie nog heel behoorlijk, daar niet van. Maar als hij met 30 km/h een rondje op z'n montello wil rijden, snap ik niet wat het probleem daarvan is.
Hij kan zeker goed fietsen, TrekOCLV, maar dat maakt idd niet uit. Denk je dat alle chauffeurs van Ferrari's of de winkelende vrouwen van topmanagers die gaan winkelen met Porsche Cayennes goede chauffeurs zijn? Als iemand een schilderij van 1 miljoen euro in z'n woonkamer wil hangen, waarom zou een ander dan geen fiets van ocharme 10.000€ in z'n garage mogen hebben staan ook al kan hij misschien niet fietsen.
hmm als jullie dat vinden.. ik zou zeggen dan koop je er iets anders leuks voor . maar als hij op wedstrijd niveau zo'n fiets nodig heeft kan ik het nog begrijpen.
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 02 November 2005
wat maakt het nu uit of ie goed kan fietsen? Volgens mij fiets ie nog heel behoorlijk, daar niet van. Maar als hij met 30 km/h een rondje op z'n montello wil rijden, snap ik niet wat het probleem daarvan is.
Hij kan zeker goed fietsen, TrekOCLV, maar dat maakt idd niet uit. Denk je dat alle chauffeurs van Ferrari's of de winkelende vrouwen van topmanagers die gaan winkelen met Porsche Cayennes goede chauffeurs zijn? Als iemand een schilderij van 1 miljoen euro in z'n woonkamer wil hangen, waarom zou een ander dan geen fiets van ocharme 10.000€ in z'n garage mogen hebben staan ook al kan hij misschien niet fietsen.
hmm als jullie dat vinden.. ik zou zeggen dan koop je er iets anders leuks voor . maar als hij op wedstrijd niveau zo'n fiets nodig heeft kan ik het nog begrijpen.
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
Quoten: Origineel geplaatst door Trek OCLV op 02 November 2005
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 02 November 2005
Hij kan zeker goed fietsen, TrekOCLV, maar dat maakt idd niet uit. Denk je dat alle chauffeurs van Ferrari's of de winkelende vrouwen van topmanagers die gaan winkelen met Porsche Cayennes goede chauffeurs zijn? Als iemand een schilderij van 1 miljoen euro in z'n woonkamer wil hangen, waarom zou een ander dan geen fiets van ocharme 10.000€ in z'n garage mogen hebben staan ook al kan hij misschien niet fietsen.
hmm als jullie dat vinden.. ik zou zeggen dan koop je er iets anders leuks voor . maar als hij op wedstrijd niveau zo'n fiets nodig heeft kan ik het nog begrijpen.
Ja, ik vind dat we in deze maatschappij ons niet in de plaats moeten stellen van de consumentenkeuzes van een ander: de ene zal voor 3000€ graag een set LWs kopen, de ander maakt er liever een dure reis mee, nog een ander een lange low-budget trekking door een continent, een ander zet het op de bank. Wie ben ik om de beoordeling voor een ander te maken; zou lastig worden in een maatschappij met luxe-goederen. Het woord "nodig hebben" is dan ook het minst op z'n plaats: niemand heeft zo'n dure fiets écht nodig... sja, er worden auto's van >300pk verkocht en niemand heeft die nodig, meer nog, die wagens zijn zo absurd krachtig dat je de wet moet overtreden om ze nog maar deels tot hun recht te laten komen.
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 02 November 2005
Hij kan zeker goed fietsen, TrekOCLV, maar dat maakt idd niet uit. Denk je dat alle chauffeurs van Ferrari's of de winkelende vrouwen van topmanagers die gaan winkelen met Porsche Cayennes goede chauffeurs zijn? Als iemand een schilderij van 1 miljoen euro in z'n woonkamer wil hangen, waarom zou een ander dan geen fiets van ocharme 10.000€ in z'n garage mogen hebben staan ook al kan hij misschien niet fietsen.
hmm als jullie dat vinden.. ik zou zeggen dan koop je er iets anders leuks voor . maar als hij op wedstrijd niveau zo'n fiets nodig heeft kan ik het nog begrijpen.
Ja, ik vind dat we in deze maatschappij ons niet in de plaats moeten stellen van de consumentenkeuzes van een ander: de ene zal voor 3000€ graag een set LWs kopen, de ander maakt er liever een dure reis mee, nog een ander een lange low-budget trekking door een continent, een ander zet het op de bank. Wie ben ik om de beoordeling voor een ander te maken; zou lastig worden in een maatschappij met luxe-goederen. Het woord "nodig hebben" is dan ook het minst op z'n plaats: niemand heeft zo'n dure fiets écht nodig... sja, er worden auto's van >300pk verkocht en niemand heeft die nodig, meer nog, die wagens zijn zo absurd krachtig dat je de wet moet overtreden om ze nog maar deels tot hun recht te laten komen.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
hij moet het ook helemaal zelf weten hoor. laten we het weer over 'droomfietsen' houden..
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb net weer 4 VMBO klassen over dit probleem ingelicht: in de economie draait het om behoeften. Iedereen heeft weer verschillende behoeften en heeft dus andere prioriteiten. Dit hangt dus af van de persoonlijke factoren (opvoeding, leeftijd, inkomen, omgeving). Zo werkt de economie simpelweg, dus waarom twijfelen aan een ander z'n keuzes!?
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 02 November 2005
Heb net weer 4 VMBO klassen over dit probleem ingelicht: in de economie draait het om behoeften. Iedereen heeft weer verschillende behoeften en heeft dus andere prioriteiten. Dit hangt dus af van de persoonlijke factoren (opvoeding, leeftijd, inkomen, omgeving). Zo werkt de economie simpelweg, dus waarom twijfelen aan een ander z'n keuzes!?
pff komt me bekent voor.Mn eco leraar vertelt dit tot je het kan dromen
Heb net weer 4 VMBO klassen over dit probleem ingelicht: in de economie draait het om behoeften. Iedereen heeft weer verschillende behoeften en heeft dus andere prioriteiten. Dit hangt dus af van de persoonlijke factoren (opvoeding, leeftijd, inkomen, omgeving). Zo werkt de economie simpelweg, dus waarom twijfelen aan een ander z'n keuzes!?
pff komt me bekent voor.Mn eco leraar vertelt dit tot je het kan dromen
hit the road jack
Precies, iemand met een auto van 40.000 euro ipv 30.000 euro daar wordt totaal niet vreemd naar gekeken, maar een toerist met LightWeight's vindt men raar.
Het idee dat je 'goed' genoeg moet zijn voor je materiaal is een beetje raar natuurlijk, ik neem dat een aanzienlijk deel van jullie dit forum bezoekt via een computer met een Pentium 4 processor en een 1Mbits+ internetverbinding terwijl het met een 486 en een 56K modempje ook best zou kunnen.
Daarnaast zijn LightWeights prachtige handgemaakte producten, dus door ze te kopen creëer je werkgelegenheid in stimuleer je de Europese economie
Het idee dat je 'goed' genoeg moet zijn voor je materiaal is een beetje raar natuurlijk, ik neem dat een aanzienlijk deel van jullie dit forum bezoekt via een computer met een Pentium 4 processor en een 1Mbits+ internetverbinding terwijl het met een 486 en een 56K modempje ook best zou kunnen.
Daarnaast zijn LightWeights prachtige handgemaakte producten, dus door ze te kopen creëer je werkgelegenheid in stimuleer je de Europese economie
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"