Bij mij vraagt -ie er nog steeds om. Enig idee hoe dit op te lissen?jalex_h schreef:Het Tapatalkprobleem is inmiddels opgelost, inmiddels is het weer mogelijk om weer in te loggen zonder een capcha in te hoeven voeren.
Status forumproblemen
It is not a lie if you believe it...
Hmm, voor zo ver ik weet heb ik niet iets speciaals gedaan om het weer in te kunnen loggen. Maar tussen het melden en het opgelost zijn van dit probleem heb ik in ieder geval:
- een nachtje geslapen.
- nogmaals mijn wachtwoord gereset.
- de Ipad opnieuw opgestart.
Wie weet is dit de sleutel tot de oplossing geweest.
- een nachtje geslapen.
- nogmaals mijn wachtwoord gereset.
- de Ipad opnieuw opgestart.
Wie weet is dit de sleutel tot de oplossing geweest.
Ik heb een ander "probleempje'' na de verhuizing.
Het is mij opgevallen dat ik, als ik niet op het forum zit, toch gezien wordt als bezoeker.
Dit heeft als nadeel dat als ik op de knop 'toon nieuwe berichten' klik, ik alleen de berichten zie vanaf mijn "spook"-bezoek en niet vanaf mijn daadwerkelijke laatste bezoek.
Hebben hier meer mensen last van.
En hoe los ik dat op.
Ter info, na de verhuizing heb ik ook Tapatalk geïnstalleerd op mijn mobiel.
Misschien dat het daar aan ligt.
Het is mij opgevallen dat ik, als ik niet op het forum zit, toch gezien wordt als bezoeker.
Dit heeft als nadeel dat als ik op de knop 'toon nieuwe berichten' klik, ik alleen de berichten zie vanaf mijn "spook"-bezoek en niet vanaf mijn daadwerkelijke laatste bezoek.
En hoe los ik dat op.
- jeroenkuiper
- Forum-lid
- Supergrover
- Forum-lid HC
Bit-by-bit komt het toch nog goed.....
Vanochtend weer; ik kijk om 08:00 op het forum en wat zie ik: laatste bezoek om 04:39.theov schreef:Ik heb een ander "probleempje'' na de verhuizing.
En hoe los ik dat op.
Toen lag ik toch echt nog in mijn bedje.
Of ik moet slaapwandelen.
Ik heb hier nog steeds last van.theov schreef:Ik heb een ander "probleempje'' na de verhuizing.
En hoe los ik dat op.
Iemand enig idee van de oorzaak?
En een oplossing?
En je weet zeker dat Tapatalk niet op de achtergrond draait? Anders nuken dat ding en nog eens kijken (of even telefoon helemaal uit natuurlijk.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Heb ik geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te maken via de 'wachtwoord vergeten' link, wordt geen een van mijn email adressen herkend. Resultaat: Nieuwe gebruikersnaam aan moeten maken en mijn volledige geschiedenis naar de vaantjes.... Beetje jammer, om heel eerlijk te zijn.
Erik a.k.a. Aziraphale
Erik a.k.a. Aziraphale
- amclassic-fan
- Forum-lid HC