Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Bryton Rider 50 (goedkope broertje van de Garmin Edge 705)

Gebruikersavatar
alliance_0
Forum-lid
Berichten: 1437
Lid geworden op: 08 aug 2010 02:06

Gebruikersavatar alliance_0 26 jan 2012 11:23

Dan verkopen ze daar nog de oude versie. De Rider 50 wordt al ruim een half jaar met HD kaarten geleverd in Nederland. Even op futurumshop gekeken en ze spreken zichzelf tegen, in de reacties op de productinformatie en vragen zeggen ze zelf dat de 50 wordt geleverd met HD Navteq kaarten.

Reactie futurumshop: De Bryton Rider 50T GPS Met Hartslag en Cadans wordt geleverd met een Europese kaart in HD van Navteq op DVD. Op deze DVD kunt u één kaart activeren, bijvoorbeeld de Benelux. Roy F. - Futurumshop.nl (support@futurumshop.nl)

Dit geldt natuurlijk ook voor de 50E versie.
Laatst gewijzigd door alliance_0 op 26 jan 2012 11:41, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 26 jan 2012 11:25

alliance_0 schreef:Dan verkopen ze daar nog de oude versie. De Rider 50 wordt al ruim een half jaar met HD kaarten geleverd in Nederland.
En als ze deze dan niet hebben dan zijn ze te downloaden bij Bryton zelf neem ik aan.
Ik ben benieuwd of Conrad de laatste versies verkoopt.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

Gebruikersavatar
alliance_0
Forum-lid
Berichten: 1437
Lid geworden op: 08 aug 2010 02:06

Gebruikersavatar alliance_0 26 jan 2012 11:34

Nee ze zijn niet te downloaden. Als je HD kaarten wil kan je ze kopen in de eshop van Bryton. Neem anders eens contact op met de Nederlandse importeur rivosports.nl. Vanaf het moment dat de Bryton producten in Nederland algemeen verkrijgbaar waren, was al overgestapt naar de Navteq kaarten.

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 26 jan 2012 12:16

alliance_0 schreef:Nee ze zijn niet te downloaden. Als je HD kaarten wil kan je ze kopen in de eshop van Bryton. Neem anders eens contact op met de Nederlandse importeur rivosports.nl. Vanaf het moment dat de Bryton producten in Nederland algemeen verkrijgbaar waren, was al overgestapt naar de Navteq kaarten.
Bedankt, ik heb ze gelijk een email gestuurd en inmiddels antwoord gekregen, zie hieronder:

"U kunt de kaarten inderdaad niet bij onze dealers bestellen maar alleen via de shop van Bryton zelf. Op deze site kunt u aangeven welke kaart u wilt bestellen en na betaling wordt die kaart binnen 10 dagen naar u toe verstuurd.

We zijn wel bezig om dit in de toekomst via ons te laten verlopen maar dit is nog in onderhandeling.

Met vriendelijke groet,"
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 26 jan 2012 13:45

body schreef:
alliance_0 schreef:Nee ze zijn niet te downloaden. Als je HD kaarten wil kan je ze kopen in de eshop van Bryton. Neem anders eens contact op met de Nederlandse importeur rivosports.nl. Vanaf het moment dat de Bryton producten in Nederland algemeen verkrijgbaar waren, was al overgestapt naar de Navteq kaarten.
Bedankt, ik heb ze gelijk een email gestuurd en inmiddels antwoord gekregen, zie hieronder:

"U kunt de kaarten inderdaad niet bij onze dealers bestellen maar alleen via de shop van Bryton zelf. Op deze site kunt u aangeven welke kaart u wilt bestellen en na betaling wordt die kaart binnen 10 dagen naar u toe verstuurd.

We zijn wel bezig om dit in de toekomst via ons te laten verlopen maar dit is nog in onderhandeling.

Met vriendelijke groet,"
Inmiddels een nieuw bericht ontvangen:
"De HD kaart wordt bijgeleverd in het apparaat. In het hoesje van de DVD, zit nog een klein groen hoesje met een SD kaartje. Hierop bevind zich de HD kaart, deze dient u echter via brytonsport.com te activeren.

Wij hebben immiddels Futurum ingelicht dat de SD kaartjes met de HD kaart er gratis bijgeleverd wordt.

Excuus voor het misverstand.

Met vriendelijke groet"
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

wolly68
Forum-lid
Berichten: 201
Lid geworden op: 20 jan 2011 22:53

wolly68 26 jan 2012 20:47

body schreef:
alliance_0 schreef:Dan verkopen ze daar nog de oude versie. De Rider 50 wordt al ruim een half jaar met HD kaarten geleverd in Nederland.
En als ze deze dan niet hebben dan zijn ze te downloaden bij Bryton zelf neem ik aan.
Ik ben benieuwd of Conrad de laatste versies verkoopt.

Conrad verkoopt nu ook de versie met HD kaart. De versies zonder HD kaart zijn in de uitverkoop geweest.

UniMatrixOne
Forum-lid
Berichten: 74
Lid geworden op: 07 dec 2011 13:40

UniMatrixOne 27 jan 2012 11:40

Bij de MediaMarkt webshop nu € 184,03, waarschijnlijk niet met HD-kaart.

http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/B ... 86931.html" onclick="window.open(this.href);return false;

In combinatie met een Garmin GSC-10 snelheid en cadanssensor van 39.95 bij Futurumshop wordt het wel erg aantrekkelijk...

... als ik er zeker van was dat ik er op korte termijn zelf OpenStreetMap op kon zetten :evil:

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 27 jan 2012 14:27

UniMatrixOne schreef:Bij de MediaMarkt webshop nu € 184,03, waarschijnlijk niet met HD-kaart.

http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/B ... 86931.html" onclick="window.open(this.href);return false;

In combinatie met een Garmin GSC-10 snelheid en cadanssensor van 39.95 bij Futurumshop wordt het wel erg aantrekkelijk...

... als ik er zeker van was dat ik er op korte termijn zelf OpenStreetMap op kon zetten :evil:
Ik moet nog een maandje wachten ;)
Laatst gewijzigd door Einstein op 27 jan 2012 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

UniMatrixOne
Forum-lid
Berichten: 74
Lid geworden op: 07 dec 2011 13:40

UniMatrixOne 27 jan 2012 14:29

Ik wacht ook nog even... ben eind maart jarig en dan is het vroeg genoeg!

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 27 jan 2012 14:31

UniMatrixOne schreef:Ik wacht ook nog even... ben eind maart jarig en dan is het vroeg genoeg!
Niet te lang wachten hoor, straks gaan de prijzen weer omhoog ;)
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

pierre22
Forum-lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 01 sep 2010 01:41

pierre22 27 jan 2012 14:43

UniMatrixOne schreef:Ik wacht ook nog even... ben eind maart jarig en dan is het vroeg genoeg!
Haha, same here! Effe wachten op verjaardag in maart en dan bestellen!

UniMatrixOne
Forum-lid
Berichten: 74
Lid geworden op: 07 dec 2011 13:40

UniMatrixOne 27 jan 2012 15:08

body schreef:
UniMatrixOne schreef:Ik wacht ook nog even... ben eind maart jarig en dan is het vroeg genoeg!
Niet te lang wachten hoor, straks gaan de prijzen weer omhoog ;)
Neeeeee... de prijzen van gadgets gaan altijd omlaag :D

Plaats reactie