Carbon clinchers uit China vragen
Gewoon doen, twee lagen isolatietape moet de druk makkelijk kunnen weerstaan, er van uitgaande dat de maximale druk bij jouw velgen 125PSI is? Heb zelf e.e.a. eerst getest.JordyFr schreef:Wil er morgen wel mee gaan rijden, maar heb geen velglint dat past
Zit erover te denken om even 2 lagen isolatietape te gebruiken maar weet niet of dit slim is
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Tja, . . . . je vraagt ons advies om over de werkelijke waarde te liegen of niet en daarmee dus het formulier naar waarheid te ondertekenen? Als het fout gaat kan je ons lekker de schuld geven.Punk86 schreef:Ik kreeg gisteren een brief van de tnt met een vragenlijst die ik in moet vullen voordat ze mijn pakket kunnen verzenden... Onder andere moet ik een waarde invullen, gewetensvraag dus. Wat adviseren jullie?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Vanavond dan toch maar eens overdreven "toe"-afgesteld op het oog, het daarvoor in de handel zijnde Tacx-tooltje past dus weer lekker niet op je mooie hoge wielen. Een paar maal de straat op en afgereden, flink geremd en tadaaaaaa het piepen-schreeuwen is weg. Morgen maar eens testen tijdens mijn wekelijkse zondagochtend tour, zou heel fijn zijn als ik er vanaf ben, want dat ging dus echt door merg en been.robzie schreef:.....is met de Reynolds beduidend minder, maar het piepen/schreeuwen is niet veel minder geworden.
Iemand die raad weet, is dit puur een kwestie van "toe"-afstellen van de remblokjes? of heb ik iets anders aan de hand?
Ik moet het zien op te lossen, want het geluid gaat je door merg en been.
De mijne gister geïnstalleerd en piepte helemaal niet, ik knijp altijd de rem in, zet het remblokje op z'n plaats, draai het bijna helemaal los, en knijp dan de rem zo hard mogelijk in en dan draai ik hem vast, zitten ze altijd mooi recht
Jordy jij hebt toch onderstaande wielen gekocht?
http://www.wheelsfar.com/road-wheels/cl ... t-336.html
Op de foto's lijkt het alsof de velg uit vier of vijf losse delen carbon bestaat. Vooral bij de foto linksonder kun je heel duidelijk de scheiding zien. Is dat ook het geval bij jouw wielen?
Heb je vandaag al met de nieuwe wielen gereden? Hoe is de kwaliteit? Zijn de wielen mooi recht, spaken mooi op spanning etc?
http://www.wheelsfar.com/road-wheels/cl ... t-336.html
Op de foto's lijkt het alsof de velg uit vier of vijf losse delen carbon bestaat. Vooral bij de foto linksonder kun je heel duidelijk de scheiding zien. Is dat ook het geval bij jouw wielen?
Heb je vandaag al met de nieuwe wielen gereden? Hoe is de kwaliteit? Zijn de wielen mooi recht, spaken mooi op spanning etc?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende