Tour 2013
Misschien idd toch maar lekker doorkoersen... Al Mollema in de gele trui zou belanden met een beetje pech van Froome, dus door een ook een beetje geluk op wat voor manier dan ook... Pech is idd wat anders dan een valpartij, maar nu ik zo over nadenk, van deze momenten moet je juist profiteren.
Denk dat weinig Nederlanders daar een probleem mee zouden hebben...
Is er dus inderdaad wel spannender op geworden op deze manier...
Denk dat weinig Nederlanders daar een probleem mee zouden hebben...
Is er dus inderdaad wel spannender op geworden op deze manier...
Wat denken jullie, krijgen ze dat gat dicht? Wat mij betreft rijdt iedereen van belkin zich nu helemaal het schompes. Boom, dit is je kans om van dienst te zijn!!
Over mijn fiets mogen ze lullen, zolang ze maar niet over mijn lul fietsen.
Waarom jammer? Achter Mollema zit nog steeds ene Contador op een seconde of 20. En Ten Dam zit maar 13 sec achter Kreuziger. Ik zie nog wel wat spannende dingen in het verschiet. Het enige wat jammer is, is dat Froompie al zo ver voor de rest staat.Dennis31 schreef:Ben bang voor Valverde dat het richting 3 à 4 minuten zal gaan. Mooi voor Mollema maar jammer voor de koers van de komende dagen.
p.s. als Froome nu lek zou rijden... dat zou het pas spannend maken
Frrome in de problemen. SAXO sleurt en trekt een gat. Froome moet het gat dichten maar kan niet. Hij moet dus hopen dat een andere ploeg achter SAXO aan gaat. .
Sagan zit bij SAXO dus ......
Valverde zit zwaar achter dus Movistar zal ook niet gaan sleuren. Belkin dan aangezien Mollema hier gaat verliezen op Contador maar is daarenetegn wel Valverde kwijt?
13 seonden en nog 25Km te gaan dus alles kan zich nog herpakken maar Froome zal em toch wel even knijpen.
Sagan zit bij SAXO dus ......
Valverde zit zwaar achter dus Movistar zal ook niet gaan sleuren. Belkin dan aangezien Mollema hier gaat verliezen op Contador maar is daarenetegn wel Valverde kwijt?
13 seonden en nog 25Km te gaan dus alles kan zich nog herpakken maar Froome zal em toch wel even knijpen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Hoezo Mollema gaat verliezen op Contador? Die zitten toch gewoon bij elkaar in de voorste waaier?zorroi schreef:Valverde zit zwaar achter dus Movistar zal ook niet gaan sleuren. Belkin dan aangezien Mollema hier gaat verliezen op Contador maar is daarenetegn wel Valverde kwijt?
Sorry, dat krijg je er van als je thuis werkt en tegelijkertijd kijkt (maar met een half oog). Slordig van me. Sorry en bedankt voor de info.knutmo schreef:Hoezo Mollema gaat verliezen op Contador? Die zitten toch gewoon bij elkaar in de voorste waaier?zorroi schreef:Valverde zit zwaar achter dus Movistar zal ook niet gaan sleuren. Belkin dan aangezien Mollema hier gaat verliezen op Contador maar is daarenetegn wel Valverde kwijt?
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock