Giro 2014
Same here. Bij sommige resultaten dit jaar ook af en toe wenkbrauwen gefronst (opqs?). Blijft idd speculatie. Gelukkig dat de wielerpers van oudsher erg kritisch is en onderzoeksjournalistiek hoog in het vaandel heeft staan (vooral in België). Dit klinkt ms zuurder dan ik het bedoel trouwens.robbebopper schreef:
Maar goed, het blijft speculeren.
Feit is wel dat het door de perikelen van de laatste jaren lastiger is om bepaalde resultaten te kunnen waarderen.
Klimtijdrit was ik even vergeten, dat was inderdaad een groot gat, maar het waren wel 2 van dezelfde type renners die 1 en 2 zijn geeindigd.
Ach ja, je kan er nog eindeloos over doorspeculeren, ik vond het al met al een prima Giro.
Ach ja, je kan er nog eindeloos over doorspeculeren, ik vond het al met al een prima Giro.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Mee eens. Ik heb de meeste dagen toch wel mooie ritten gezien.
Je kan natuurlijk blijven speculeren tot je een ons weegt, maar tot bewijs van het tegendeel vond ik het gewoon koers van hoog niveau. Waarom zou Aru, aangevuurd door de menigte, op de Monte Grappa niet gewoon de tijdrit van zijn leven gereden kunnen hebben? En op de Zoncolan zagen we ook weer dat hij geen superman is, en alle moeite had om aan te klampen. Ik heb ook geen sympathie voor Astana als ploeg, maar ze hebben wel knappe renners, waar ik tot nader order graag van mag genieten. Net als Katjusha trouwens.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)