Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
Vanavond de Trek challenge gefietst.
Wilde niet te hard van stapel lopen, omdat ik nog steeds niet helemaal uiteziekt ben, maar jullie kennen het waarschijnlijk wel, komt er weer 1 voorbij die net wat harder gaat, en ja dan ga je weer....
Wilde niet te hard van stapel lopen, omdat ik nog steeds niet helemaal uiteziekt ben, maar jullie kennen het waarschijnlijk wel, komt er weer 1 voorbij die net wat harder gaat, en ja dan ga je weer....
Carbon from the planet X
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.
-
- Forum-lid
Hier ook een fervent Zwifter, alsook de wedstrijden, afzien maar zo leuk.
Tijdens mijn eerste winter op Zwift was dat mij ook zo, ondertussen heb ik dat wel afgeleerddropje73 schreef:Vanavond de Trek challenge gefietst.
-
- Forum-lid
Hier problemen met Zwift .
Gister reed ik steeds alleen terwijl het systeem aangaf dat er 1389 actieve fietsers bezich waren.
Buiten dat het saai was is mijn rit niet opgeslagen .
Nu valt het mij op dat ik sinds gisteren boven een zwak WiFi kanaal heb,vandaag viel Zwift ook weer weg.
Hebben andere ook last van mijn probleem buiten dat van de WiFi dan.
Gister reed ik steeds alleen terwijl het systeem aangaf dat er 1389 actieve fietsers bezich waren.
Buiten dat het saai was is mijn rit niet opgeslagen .
Nu valt het mij op dat ik sinds gisteren boven een zwak WiFi kanaal heb,vandaag viel Zwift ook weer weg.
Hebben andere ook last van mijn probleem buiten dat van de WiFi dan.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Slechte wifi verbinding is vrijwel zeker oorzaak van het probleem dat je alleen fietst terwijl er 1.389 actieve fietsers zijn. Rit wordt op je PC opgeslagen als fit bestand en daarnaast bij zwift. Als je inlogt op de zwift pagina zie je al je activiteiten met de mogelijkheid om het fit bestand te downloaden.
- Matthijs1973
- Forum-lid
het mooie is dat het op sommige momenten net echt is....vooral als ik me kapot erger aan al die groepen die niet uit hun doppen kijken Ik heb de standaard rondjes en parcours alleen ondertussen (bijna) wel gezien, gebruik nu vooral de workout modus voor intervallen etc. en sta op het punt weer eens een lekker stukje tacx real live video te gaan doen.
Met de Trek challenge denk ik dat één van de eerste acties is ingezet om er een echt verdienmodel van te maken, zal vast niet lang meer duren voordat je in-game aankopen kunt doen en reclamebanners ziet die echt gesponsord zijn.
Zwift heeft er wel voor gezorgd dat ik vanaf begin januari gemiddeld 4x per week op de trainer zit, dat haalde ik echt niet met de video's. Ik hoop dat ze met genoeg nieuws komen om de aandachtcurve vast te houden.
Met de Trek challenge denk ik dat één van de eerste acties is ingezet om er een echt verdienmodel van te maken, zal vast niet lang meer duren voordat je in-game aankopen kunt doen en reclamebanners ziet die echt gesponsord zijn.
Zwift heeft er wel voor gezorgd dat ik vanaf begin januari gemiddeld 4x per week op de trainer zit, dat haalde ik echt niet met de video's. Ik hoop dat ze met genoeg nieuws komen om de aandachtcurve vast te houden.
-
- Forum-lid
Oké bedankt,zal een aan mijn zoon vragen die komt morgen,ik heb daar totaal geen sjoege van.
Maar ik vraag mij wel af hoe dat zo plots kan gebeuren,buiten een internet uitval een aantal wk geleden heb ik hier nog niet eerder last van gehad.
Info bij ziggo heeft ook niets opgehelderd,volgens hun meting op afstand werkt mijn modum goed.
Ik heb hier ook niets veranderd.
Maar ik vraag mij wel af hoe dat zo plots kan gebeuren,buiten een internet uitval een aantal wk geleden heb ik hier nog niet eerder last van gehad.
Info bij ziggo heeft ook niets opgehelderd,volgens hun meting op afstand werkt mijn modum goed.
Laatst gewijzigd door Heppiebianchi op 21 feb 2017 06:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
-
- Forum-lid
Ik had het soms ook, heb deze dan maar op kabel aangesloten, probleem opgelost.Ikon schreef:Oké bedankt,zal een aan mijn zoon vragen die komt morgen,ik heb daar totaal geen sjoege van.
Info bij ziggo heeft ook niets opgehelderd,volgens hun meting op afstand werkt mijn modus goed.
-
- Forum-lid
Ik heb alleen een iPad en een iPhone
Morgen boven een extra WiFi punt maken lijkt mij het eenvoudigst .
Morgen boven een extra WiFi punt maken lijkt mij het eenvoudigst .
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020