thestudent schreef:Ik hoop niet dat hij hier 2250 voor heeft betaald
http://link.marktplaats.nl/m1102982144
Volgens de verkoper gaat het ECHTE Campagnolo's
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
thestudent schreef:Ik hoop niet dat hij hier 2250 voor heeft betaald
http://link.marktplaats.nl/m1102982144
Daar kocht je toch je afdanspak? En twee kantoorpakken voor twee halen, een betalen. En een goedkope smoking.Ikon schreef:Tip de Bruin op de Nieuwedijk,daar heb ik als 15 jarig nulletje nog gewerkt.Wiliertoerist schreef:Doet me denken aan vroeger. De hele school in Lacoste of Robe di Kappa.(de helft nep)
Jij wilde iets anders, werkte je het schompes en kocht bij Tip de B. een sjieke trui voor belachelijk veel geld.
En iedereen vragen of ie echt was.
De kenners (jaren 80) weten wel wat ze daar verkochten
Was groot in trouwpakken.
Ja je hebt gelijk,this ook al weer zo lang geleden 51 jaar pffff en het geheugen hapert ook af en toeNee_Nee schreef:Daar kocht je toch je afdanspak? En twee kantoorpakken voor twee halen, een betalen. En een goedkope smoking.Ikon schreef:Tip de Bruin op de Nieuwedijk,daar heb ik als 15 jarig nulletje nog gewerkt.Wiliertoerist schreef:Doet me denken aan vroeger. De hele school in Lacoste of Robe di Kappa.(de helft nep)
Jij wilde iets anders, werkte je het schompes en kocht bij Tip de B. een sjieke trui voor belachelijk veel geld.
En iedereen vragen of ie echt was.
De kenners (jaren 80) weten wel wat ze daar verkochten
Was groot in trouwpakken.
Lijkt mij dat niet iedereen deze term kent.peter575 schreef:Maar als er OEM frame staat weet je toch al dat het niet OK is?
Original equipment manufacturer (OEM) is een bedrijf dat producten levert ten behoeve van een merkleverancier. De merkleverancier verwerkt het product in eigen producten alsof het een eigen fabricaat is. Het verwerkte product kan uiteenlopen van schokdempers tot harde schijven.
Misschien op MP wel.. maar in de werkelijke wereld is het volstrekt normaal...Wolfhound32 schreef:Maar iedereen snapt dat, zodra verkopers op MP met termen als OEM gaan strooien, er meestal wat te verbergen valt.