Olympische spelen 2016
Met die laatste zin kom je tot de kern denk ik. Interesse maakt iets groot. Voetbal, TdF, 100 meter. Maar dat doet niets af van een prestatie of kunde van iemand. Ik kan wel heel erg goed zijn in letters schijten. Woorden, zinnen... vanalles. Wedden dat t een wereldprestatie is die niemand interesseert.
Laatst gewijzigd door J.Edge87 op 12 aug 2016 16:38, 2 keer totaal gewijzigd.
is het fietsen aan het her-ontdekken
... moet je daarvoor ook goed kunnen spellen?!J.Edge87 schreef:Met die laatste zin kom je tot de kern denk ik. Interesse maakt iets groot. Voetbal, TdF, 100 meter. Maar dat doet niets af van een prestatie of kunde van iemand. Ik kan wel heel erg goed zijn in letters scheiten. Woorden, zinnen... vanalles. Wedden dat t een wereldprestatie is die niemand interesseert.
Denk t niet. Spelling is niet mijn sterkste kant. Per fout woord 1 punt aftrek. Zie het als vallen bij turnen.kxlight schreef:... moet je daarvoor ook goed kunnen spellen?!J.Edge87 schreef:Met die laatste zin kom je tot de kern denk ik. Interesse maakt iets groot. Voetbal, TdF, 100 meter. Maar dat doet niets af van een prestatie of kunde van iemand. Ik kan wel heel erg goed zijn in letters scheiten. Woorden, zinnen... vanalles. Wedden dat t een wereldprestatie is die niemand interesseert.
- daniel1975
- Forum-lid HC
"Verwarde indruk
Volgens teamgenoten Bart Deurloo, Epke Zonderland en Frank Rijken maakte Van Gelder op zaterdag een verwarde indruk. Hij zou gezegd hebben dat hij in een nachtclub enkele "gesponsorde biertjes heeft gedronken" en op de vraag of dat wel verstandig was, zou hij gezegd hebben dat hij daar "schijt aan had."
Van Gelder kwam zelf ook aan het woord en ontkent deze verklaringen. Hij zegt niet te weten waar deze opmerkingen vandaan komen. Op de vraag van de rechter hoeveel hij heeft gedronken, zei Van Gelder "vier a vijf biertjes. Dat doe ik eigenlijk altijd na een geslaagde kwalificatie. In mijn ogen logisch."
Volgens teamgenoten Bart Deurloo, Epke Zonderland en Frank Rijken maakte Van Gelder op zaterdag een verwarde indruk. Hij zou gezegd hebben dat hij in een nachtclub enkele "gesponsorde biertjes heeft gedronken" en op de vraag of dat wel verstandig was, zou hij gezegd hebben dat hij daar "schijt aan had."
Van Gelder kwam zelf ook aan het woord en ontkent deze verklaringen. Hij zegt niet te weten waar deze opmerkingen vandaan komen. Op de vraag van de rechter hoeveel hij heeft gedronken, zei Van Gelder "vier a vijf biertjes. Dat doe ik eigenlijk altijd na een geslaagde kwalificatie. In mijn ogen logisch."
Less is bore
Jij werd zeker ook blij van die verslaggever met zijn "daar komen de (oranje) leeuwen"? Die had vast geen idee waar daar vandaan kwam.Nee_Nee schreef:+153x11 schreef:Maar belangrijker is: GOUD!
(mooi dat mijn twee favo-sporten nu vooral de medailles scoren )
Ioe hikamelaya. Dat gouden roeiblik kost me weer een vat bier.
Maarreh: proost!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol, mag ie alleen niet komen?
Iets heel anders: kan iemand mij uitleggen wat het aanleren van compleet onnatuurlijke kunstjes bij paarden te maken heeft met sport? Ik zit er elke keer met afkeer naar te kijken.
Iets heel anders: kan iemand mij uitleggen wat het aanleren van compleet onnatuurlijke kunstjes bij paarden te maken heeft met sport? Ik zit er elke keer met afkeer naar te kijken.
Less is bore
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
dat paardhobbelen vind ik op zich nog wel grappig. Maar...... wildwaterkanoën?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als circusdieren niet meer mogen, waarom dit wel?J.Edge87 schreef:Leuk hoor. Gisteren even gekeken. Is meer sport dan paardencircus imhomonsieurpinot schreef:dat paardhobbelen vind ik op zich nog wel grappig. Maar...... wildwaterkanoën?
Less is bore
Dat vind ik nu een zeer legitieme vraag! Springen vind k wel leuk om te zien. Maar dat onnatuurlijk gehuppel. Mwa nee.daniel1975 schreef:Als circusdieren niet meer mogen, waarom dit wel?J.Edge87 schreef:Leuk hoor. Gisteren even gekeken. Is meer sport dan paardencircus imhomonsieurpinot schreef:dat paardhobbelen vind ik op zich nog wel grappig. Maar...... wildwaterkanoën?