Wat gaat of heeft de fietsforum renner gegeten vandaag.
Zelf bereide pannekoeken, maar voor het eerst 'zelfreizende meel gebruikt' geen enkele in zijn geheel uit de pan kunnen halen enkel stukken en brokken. Dit meel werd mij aangeraden. Volgende keer terug naar het oude recept; zijnde tarwebloem.
Bloem gezeefd? Eerst eieren en daarna beetje bij beetje de melk?
-
- Forum-lid
ipv melk bier en een klein scheutje olijfolie door het beslag,echt top.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Nu het aspergeseizoen weer volop bezig is, was het weer eens tijd voor een van mijn favoriete pastagerechten: pasta met groene asperges, pancetta en kerstomaatjes. Heerlijk!
Ik zit niet met een fototoestel aan tafel, dus heb maar even een plaatje gezocht (hier doen ze het met paccheri; wij aten vandaag casarecce - maar het kan bv. ook met penne: als het maar korte, wat dikkere pasta is)
Ideaal met een glaasje rosé erbij!
Ik zit niet met een fototoestel aan tafel, dus heb maar even een plaatje gezocht (hier doen ze het met paccheri; wij aten vandaag casarecce - maar het kan bv. ook met penne: als het maar korte, wat dikkere pasta is)
Ideaal met een glaasje rosé erbij!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Lekker!
Was vroeg thuis op deze zomerdag en even lekker summerrolls (de niet gefrituurde tegenhanger van springrolls) gemaakt. Met kip, wortel, courgette, gember, koriander, citroengras en Spaanse peper. Als m'n meisje thuis komt lekker met een glaasje wit in de tuin en smikkelen maar
Ik heb gisteren met mijn vriend een heerlijke Chinese maaltijd gegeten met 3 gangen en 6 gerechten. Niks bijzonders...alleen; we hadden het zelf klaar gemaakt! Gisteren samen een workshop Chinees koken gevolgd, was erg leuk en lekker. De pittige Chinese kip van Ed (oftewel meneer TTT) viel erg in de smaak. Ik moet nog wel even oefenen op het "drakentasje". (= dumpling vorm)
Altijd fijn om je culinaire repertoire uit te breiden, ik ga wel flink wat lente-ui bij zetten in de moestuin.
Altijd fijn om je culinaire repertoire uit te breiden, ik ga wel flink wat lente-ui bij zetten in de moestuin.
Veni. Vidi. Fietsie.
-
- Forum-lid
Voor vaderdag een barbecue-schort gekregen, dus tja, die moest worden ingewijd.
gerookte diamanthaas
gamba's
gegrilde aubergine
gegrilde mais
grove worst
en marshmallows toe. Toen zaten we vol.
gerookte diamanthaas
gamba's
gegrilde aubergine
gegrilde mais
grove worst
en marshmallows toe. Toen zaten we vol.