Veldritseizoen 2017/2018
Hij staat toch nu op 29? Dacht dat ik dat laatst hoorde. Maar misschien klopt dat niet. Nouja, maakt niet uit. Laten we er dan van maken: "De overwinning vanmiddag had 'm weer een stapje dichter bij de 30 gebracht." Dat klopt in ieder geval.
Om nou te gaan bakkeleien over wat "echt ziek" is, dat is natuurlijk zeer onzinnig. Zijn maag- en darmproblemen wel echt een ziekte? Of is het een blessure? Wat maakt het uit, het weerhield 'm er van vanmiddag aan de start te verschijnen. Dat hebben zowel David als Adrie duidelijk gezegd. Het ging mij er op dat het me sterk leek dat het toneelspel was, etc
Om nou te gaan bakkeleien over wat "echt ziek" is, dat is natuurlijk zeer onzinnig. Zijn maag- en darmproblemen wel echt een ziekte? Of is het een blessure? Wat maakt het uit, het weerhield 'm er van vanmiddag aan de start te verschijnen. Dat hebben zowel David als Adrie duidelijk gezegd. Het ging mij er op dat het me sterk leek dat het toneelspel was, etc
===========================
Free your mind and your ass will follow
Free your mind and your ass will follow
van sommige berichten word je gewoon erg blij
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180204_03338984
Net als de groene tubes van op het WK van vorig jaar had Wout van Aert dankzij ploegleider Niels Albert ook in Valkenburg qua materiaal een streepje voor op de rest.
Zijn fietskader en de tandwielen werden ingesmeerd met bakboter van Dr.Oetker. “Ik kreeg die tip zaterdag van een Amerikaan”, zegt Albert. “Die boter is zo vettig dat al de opspattende modder er vanzelf weer afglijdt. We hadden ook olijfolie geprobeerd, maar met bakboter was het resultaat nog beter.”
Albert zou ook gezorgd hebben voor smallere tubes met een speciale inner van Dugast.
Persoonlijk denk ik niet dat het allemaal zoveel uitmaakt maar dat het wel zorgt dat Wout een (klein) mentaal voordeel heeft en van zo'n kleine dingen kan het afhangen in de cross.
Persoonlijk denk ik niet dat het allemaal zoveel uitmaakt maar dat het wel zorgt dat Wout een (klein) mentaal voordeel heeft en van zo'n kleine dingen kan het afhangen in de cross.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Als je 2 minuten weg rijdt bij de rest van de deelnemers, heeft het echt niet van dit soort kleine dingen afgehangen .
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Klopt, maar dat weet je niet op voorhand.
Papa VdP verklaarde overigens vooraf al dat hij niet van verschillende bandbreedtes wou weten omdat je dan ook passende wielen voor elke breedte moet hebben, blijkbaar teveel gedoe.
In een professionele omgeving zou men daar toch anders tegenover kunnen staan.
Papa VdP verklaarde overigens vooraf al dat hij niet van verschillende bandbreedtes wou weten omdat je dan ook passende wielen voor elke breedte moet hebben, blijkbaar teveel gedoe.
In een professionele omgeving zou men daar toch anders tegenover kunnen staan.
-
- Forum-lid
Denk ik ook,in de voorbeschouwing lieten ze al zien dat de rol waar die op in reed gewisseld moest worden voor een met minder (zonder) weerstand,ik denk dat dat al een voorteken was.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Je kunt geen 26 crossen top zijn en ze alle willen winnen met meer dan 1 minuut voorsprong en dan verwachten dat je je tegenstanders die naar 1 wedstrijd hebben gepiekt evern hard gaat domineren. Zoals ik al eerder zei vdp heeft nooit n plan en gaat steeds uit van zijn eigen sterkte wat hem regelmatig zuur opbreekt. Wat wk s betreft zie mijn eerdere email
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
j
Em zodus trapte van aert in de botermarcmarc schreef: ↑07 feb 2018 21:12 van sommige berichten word je gewoon erg blij
Net als de groene tubes van op het WK van vorig jaar had Wout van Aert dankzij ploegleider Niels Albert ook in Valkenburg qua materiaal een streepje voor op de rest.
Zijn fietskader en de tandwielen werden ingesmeerd met bakboter van Dr.Oetker. “Ik kreeg die tip zaterdag van een Amerikaan”, zegt Albert. “Die boter is zo vettig dat al de opspattende modder er vanzelf weer afglijdt. We hadden ook olijfolie geprobeerd, maar met bakboter was het resultaat nog beter.”
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.