Alleen werd de grap niet helemaal begrepen door de mannen van Sporza... (wat in dit geval niet per definitie tegen iemand pleit)Fietsgenieter schreef: ↑02 jan 2023 16:38 Moest lachen om Van Empel in haar interview. 'Probeerde wat te slapen maar toen hoorde ik buiten wat. Zo ne groote vuurbal jongen!'
Veldrijden 2022-2023
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Nee precies, bij Sporza blijken de New Kids niet bekend. Maar dat pleit zeker niet tegen ze. Maar veel Nederlanders of zeker de Brabo's zullen wel even gelachen hebben, jongen.Ernie C. schreef: ↑02 jan 2023 18:07Alleen werd de grap niet helemaal begrepen door de mannen van Sporza... (wat in dit geval niet per definitie tegen iemand pleit)Fietsgenieter schreef: ↑02 jan 2023 16:38 Moest lachen om Van Empel in haar interview. 'Probeerde wat te slapen maar toen hoorde ik buiten wat. Zo ne groote vuurbal jongen!'
-
- Forum-lid
Ik zou toch hun Instagrampagina eens checken, want daar maken ze er wel een allusie op...Fietsgenieter schreef: ↑02 jan 2023 18:57Nee precies, bij Sporza blijken de New Kids niet bekend. Maar dat pleit zeker niet tegen ze. Maar veel Nederlanders of zeker de Brabo's zullen wel even gelachen hebben, jongen.Ernie C. schreef: ↑02 jan 2023 18:07Alleen werd de grap niet helemaal begrepen door de mannen van Sporza... (wat in dit geval niet per definitie tegen iemand pleit)Fietsgenieter schreef: ↑02 jan 2023 16:38 Moest lachen om Van Empel in haar interview. 'Probeerde wat te slapen maar toen hoorde ik buiten wat. Zo ne groote vuurbal jongen!'
Beiden: nu donderdag Koksijde ( zandcross X2O-trofee) en Benidorm (ook pidcock) 22/1 (WB) en nu zondag Zonhoven (WB)// en in gullegem (SP) nu zaterdag enkel Van Aert.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Ik denk ook dit. Van Aert kan volgens mij een tikkeltje dieper gaan om een "gewone" cross te winnen.
Van Der Poel toont vooral technisch net dat tikkeltje beter te zijn.
Een maand is nog lang, maar ik denk dat het spannend zal worden in Hoogerheide.