Praatprogramma’s rond de Tour
Nou niet helemaal niet verziekt. Zwaardere ballen en hardere banen. Er is geen gras tennis meer te zien op Wimbledon. Het is in feite een hardcourt toernooi geworden met een stel oubollige tradities.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
-
- Forum-lid
Djokovic wenst je een "goooooodnight."
Jeetje, je hebt een weinig vrolijke kijk op het leven. Soms zijn dingen gewoon een prima verstrooiing, ik al heb ik het al meermalen gezien en heeft het weinig inhoud. Had gisteren een lange zware dag op het werk achter de rug en vind het heerlijk even wat luchtigs aan te horen.Klein_Verzet schreef: ↑10 jul 2024 12:36 Gisteren alweer snoeihard door de Avondetappe heen gespoeld. Sprinters kunnen mij zelden bekoren en ideale schoonzonen al helemaal niet. In een flits zag ik de kale knikker van die Rotterdammer met zijn kersverse groene blaadje. Al eerder gezien. Zoef. Voorbij. De dag van morgen; ja een strijd op twee fronten. Goh, had ik niet verwacht. O ja, VLV is ook weer begonnen. Het is allemaal teveel, en vooral meer van hetzelfde. Dan heb je nog de EK en ...
Wimbledon: geheel zonder reclame; zelfs geen logo's die je scherm vervuilen. Spelers keurig in het wit. Omdat dat moet. Feitelijk de enige sportwedstrijd met aanzien die nog niet verziekt is door commercie !!! (De Elfstedentocht is een afgesloten hoofdstuk in het geschiedenisboek)
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Tennis heeft betaalde bezoekers. En zijn stevige bedragen
Zeer kostbare vip arrangementen
Hoge bedragen tv rechten
Sponsors met diepe zakken zoals Rolex,IBM, range rover, Evian,American Express, etc
Zeer kostbare vip arrangementen
Hoge bedragen tv rechten
Sponsors met diepe zakken zoals Rolex,IBM, range rover, Evian,American Express, etc
Tuurlijk, en die tennisser doen mee aan Wimbledon omdat als ze daar winnen, verdienen ze de rest van het jaar veel meer, en krijgen ze meer sponsoren. Dus ook daarin is het enorm commercieel. Er is geen top100 tennisser die onder een brug slaapt hoor
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid
Heb die aflevering net teruggekeken. Dat stukje film op de Galibier is inderdaad schitterend. Krijg bij het zien van die beelden ook een vakantiegevoel en verlangen om zelf te klimmen.rikkert schreef: ↑10 jul 2024 07:50 Gisteren weer een keer AE meegepakt. Wilfied de Jong en Caro Derx en Marcel Kittel. Kittel mag ik graag horen praten, kundig maar ook gewoon een prettig persoon.
Ik zei pas dat het wel leuk vond een BN-er die niet uit de fietswereld te zien. Daar was Caro een voorbeeld. De verwondering en pretogen van Caro Derx terwijl ze een dagje bij de tour mocht zijn. Voegt het veel toe? Nee. Was het schattig om te zien? Ja. En ze fietste precies met hetzelfde gevoel een berg op zoals ik dat een jaar of 25 geleden ook deed. Vond het wel een vermakelijke uitzending. En een het is daar mooi weer. Geeft ook een goed gevoel.
Ik mis trouwens de moetjes van de show die hierboven aangekondigd werden: Lub, Jacobs, Harmeling. Hopen dat ze wat AE betreft gecanceld zijn.