Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dooit hier nu wel aardig, dus heb hoop voor vanmiddag.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Het dooit en droogt hier echt heel snel nu.
Ik heb nog steeds goede hoop op een mooi stukje fietsen morgen ochtend. (hoewel het vannacht weer op grote schaal op zal vriezen)
Ik heb nog steeds goede hoop op een mooi stukje fietsen morgen ochtend. (hoewel het vannacht weer op grote schaal op zal vriezen)
-
- Forum-lid
Twijfel om morgen op de Veluwe / Kroondomein een gravelrit te maken maar ben bang dat het te glad gaat zijn als het vannacht weer gaat opvriezen...
Iemand tips?
Iemand tips?
Bepaal je uiteindelijke keuze op het laatste moment. Er is nu geen glazen bol die uitsluitstel geeft. Dat werkt niet met temperaturen net boven/onder het vriespunt.JoeyvEde92 schreef: ↑19 jan 2024 12:18 Twijfel om morgen op de Veluwe / Kroondomein een gravelrit te maken maar ben bang dat het te glad gaat zijn als het vannacht weer gaat opvriezen...
Iemand tips?
hun fietsen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gaat rap hier inderdaad. In de zon zijn alle fietspaden ontdooit. Wel zeiknat van zout smeltwater, maar dat moet dan maar.scottwilko schreef: ↑19 jan 2024 12:10 Het dooit en droogt hier echt heel snel nu.
Nu zon, morgen sowieso weer bewolkt.
Less is bore
Wat een heerlijk weer momenteel. Mag van mij zo blijven tot maart.
@joeyvede de brede grintwegen (waar ook af en toe een auto komt ) zijn momenteel spekglad en dat zal morgen ook zo zijn. Van die brede wegen af zul je geen last hebben van gladheid...
Ikzelf prefereer de mtb momenteel.
@joeyvede de brede grintwegen (waar ook af en toe een auto komt ) zijn momenteel spekglad en dat zal morgen ook zo zijn. Van die brede wegen af zul je geen last hebben van gladheid...
Ikzelf prefereer de mtb momenteel.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Vandaag heerlijk met de honden in het bos gewandeld, zo’n 1,5 uur (de pup mag nog niet zo lang wandelen)
Zon, sneeuwdek, bevroren vennen. Echt sprookjesachtig!
Als de winter zo zou kunnen blijven zet ik meteen mijn handtekening!
Helaas vanaf maandag weer ploeteren door de modder
Zon, sneeuwdek, bevroren vennen. Echt sprookjesachtig!
Als de winter zo zou kunnen blijven zet ik meteen mijn handtekening!
Helaas vanaf maandag weer ploeteren door de modder
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het is zo oneerlijk: hier de laatste maanden zitten we bij de top qua neerslag. Komt er een keer sneeuw krijgen we anderhalve vlok….
Lijkt mij heerlijk, 25cm in de Randstad. Ga dan eens lekker zitten voor de chaos
Lijkt mij heerlijk, 25cm in de Randstad. Ga dan eens lekker zitten voor de chaos
Less is bore