Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
- Forum-lid
Nou, over een week lijkt het voorjaar te worden. Ik sla gladheid en pekelwater dit weekend maar over en hou het nog wel een weekje uit. Zon, droog en niet te veel wind. Nu al zin in. Al is een week nog best ver vooruit.
https://www.nu.nl/weerbericht/6298480/p ... regen.html
Ondertussen gewoon bewolkt hier met windkracht 7....Zaterdag wordt een mooie winterdag. In de ochtend vriest het nog, maar in de loop van de dag loopt de temperatuur op. Verder wordt het zonnig, blijft het droog en staat er weinig wind
Volgens buienradar klopt het weerbericht toch wel voor 98% voor Nederland qua wind. En de wolken lijken toch ook niet dik.DDX schreef: ↑20 jan 2024 10:42 https://www.nu.nl/weerbericht/6298480/p ... regen.htmlOndertussen gewoon bewolkt hier met windkracht 7....Zaterdag wordt een mooie winterdag. In de ochtend vriest het nog, maar in de loop van de dag loopt de temperatuur op. Verder wordt het zonnig, blijft het droog en staat er weinig wind
-
- Forum-lid HC
Vanmorgen was het ff opletten de eerste kilometers, maar vanaf Vlaardingen naar hvh was het prima.
Wind viel nog enigzins mee. Wel hele linke stukken nog in bochten, viaducten etc.
Wind viel nog enigzins mee. Wel hele linke stukken nog in bochten, viaducten etc.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ben zo blij dat ik gistermiddag tijd vrij kon maken. Was al bang dat het vandaag tegen zou vallen.
Veel wind, geen stralende zon (sluierbewolking) en kouder dan gisteren.
Vandaag lekker andere nuttige dingen gedaan
Hopen dat de 14-daagse uit komt, maar zal wel weer niet.
Veel wind, geen stralende zon (sluierbewolking) en kouder dan gisteren.
Vandaag lekker andere nuttige dingen gedaan
Hopen dat de 14-daagse uit komt, maar zal wel weer niet.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ik had weer eens het verkeerde moment. Voor ik op de fiets was gestapt vanmorgen scheen de zon, net zoals nadat ik weer thuis was. Tijdens het fietsen grijs.
-
- Forum-lid HC
Zo en wie heeft de eerste KOM vandaag neergezet