Ik heb ze in Spanje ook gehad en vond ze nog zeer goed te eten ook!stampertje schreef:Dit is pas doping: hiermee verslind ik dagelijks het gehele peloton!
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Volgens mij kan je de fietspasta ook kopen bij de vakantiefietser in Amsterdam. Voorheen wel tenmiste.
Nog nooit positief geweest bij een controle.
Net terug uit Italie en al m'n cadeaubonnen opgemaakt:
Frame Gios Torino Super Record
Wollen regenboogtrui
Bartali wijn
Frame Gios Torino Super Record
Wollen regenboogtrui
Bartali wijn
-
- Forum-lid
wielsetje, FFWD F4R full carbon Dt Swiss 240s ,kleur neutral.
Groetjes
-
- Forum-lid
Een Garmin Forerunner 610. Het fiets seizoen is nog niet over maar met dit weer heb ik geen zin om 100km in de regen rond de dobberen. Dus maar weer begonnen met hardlopen.
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.
Gisteren gekocht op Bikemotion, een tweevoudig Quickrelease systeem.
éénmalig afstellen en de sluiting is altijd goed.
éénmalig afstellen en de sluiting is altijd goed.
groeten, Joop
Het is nooit te laat om alsnog te gaan wielrennen.
mijn racefiets en mijn ATB en lid van WTC de Hellen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Je had ook gewoon de nokken van je voorvork kunnen veilen. Met dit systeem hebben die volgens mij namelijk geen functie meer. De SNAP is dan een betere oplossing als je zowel de veiligheid van de nokken wilt, maar geen zin hebt om steeds de QR weer vast te draaien.
Ik ga aan mijn fiets niet vijlen, dus..... En die nokken zitten er niet voor niets lijkt mij.
groeten, Joop
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Die nokken zitten er zodat als je de snelspanner niet goed sluit het voorwiel niet z'n eigen weg kan gaan. Wedstrijdrenners veilen die nokken er altijd af, omdat je dan het voorwiel sneller kunt wisselen in het geval van lek tijdens koers.
Als ik de snelspanner op de foto zie dan hebben de nokken geen functie meer. Op het moment dat de snelspanner niet vast zit aan de rechterkant, komt de linker hendel ook los zetten. Rij je vervolgens over een te grote oneffenheid heen dan gaat je voorwiel er vandoor
Als ik de snelspanner op de foto zie dan hebben de nokken geen functie meer. Op het moment dat de snelspanner niet vast zit aan de rechterkant, komt de linker hendel ook los zetten. Rij je vervolgens over een te grote oneffenheid heen dan gaat je voorwiel er vandoor