Specialized
- Stuntman Mike
- Forum-lid
- IkBenSpecialized
- Forum-lid
Cav venge altijd +1
Denk eerder een FSA gossamer, bij slk light zitten de bouten aan de achterzijde vh crankstelm@rcel schreef:Het is een FSA SL-K Light carbon.John13081968 schreef:Wat is het voor een crankstel
Felt z2 disc di2 / Principia rex pro - record - cosmic
bron: http://www.specialized.nl/nl/nl/bikes/r ... mac-expertFSA SL-K Light carbon, mid-compact BB30 crankstel
Is trouwens ook nieuwe uitvoering van:
Previous name Jansen01
Bij de highlights is er inderdaad sprake van een slk light crankstel.
Op de specs list is er geen sprake van slk light, maar van: 'crankstel FSA, carbon, BB30, 52/36'
Blijft vreemd, onderste foto is idd model 2015. De vermelde fiets is toch ook model 2015 dan zou je toch het onderste crankstel verwachten
Op de specs list is er geen sprake van slk light, maar van: 'crankstel FSA, carbon, BB30, 52/36'
Blijft vreemd, onderste foto is idd model 2015. De vermelde fiets is toch ook model 2015 dan zou je toch het onderste crankstel verwachten
Laatst gewijzigd door prinsken op 07 nov 2014 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Felt z2 disc di2 / Principia rex pro - record - cosmic
Klopt ik zag het ook. Maar dan kan het nog geen Gossamer zijn want die is er (zover ik weet) niet in een carbon uitvoering.Op de specs list is er geen sprake van slk light, maar van: 'crankstel FSA, carbon, BB30, 52/36'
Previous name Jansen01
-
- Forum-lid
Specialized Allez
Mijn 2de fiets zelf in elkaar gestoken.
Binnenkort aan men 3de beginnen
Nice! Maar fiets je er ook op, of bouw je ze alleen maar op?Vincent 42/53 schreef:
Specialized Allez
Mijn 2de fiets zelf in elkaar gestoken.
Binnenkort aan men 3de beginnen
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Mooie fiets, dat zeker, maar waarom heb je de shifters zo 'laag' op het stuur gemonteerd? Overigens welkom op het forum !
60 x Ventoux
-
- Forum-lid
Had er een nieuw Zipp stuur op gemonteerd nog niet mee gereden toen ik de foto genomen had. .Le Grimpeur schreef:Mooie fiets, dat zeker, maar waarom heb je de shifters zo 'laag' op het stuur gemonteerd? Overigens welkom op het forum !
Staan nu hoger en is veel beter .
Ik heb Specialized een mailtje gestuurd over dit FSA crankstel, dus even afwachten wat ze zeggen.jansen2.0 schreef:Klopt ik zag het ook. Maar dan kan het nog geen Gossamer zijn want die is er (zover ik weet) niet in een carbon uitvoering.Op de specs list is er geen sprake van slk light, maar van: 'crankstel FSA, carbon, BB30, 52/36'