Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 12 dec 2010 10:24

colnagofreak schreef:
Daniel1975 schreef:Krijg nou wat...ze staan nog in de dealerlijst ook.
Nu wordt het verhaal "momentje, even naar italie bellen of ze nog op voorraad hebben" helemaal hilarisch.

Hilarisch of niet, Vos heeft meer voorraad dan welke dealer in Nederland dan ook, zelfs nog meer dan de importeur! Dat noem ik pas hilarisch!!!!!

Als ze er nu ook nog eens serieus mee om gingen zouden ze een zaak hebben om trots op te zijn. Nu is het gewoon de schuur met fietsen en een stel rommelaars-leugenaars.
Less is bore

sram60
Forum-lid

sram60 12 dec 2010 14:57

Als je een Pinarello koopt moet je niet naar Vos gaan, gewoon naar Evertse sport gaan die kan altijd wel iets bestellen of leveren.
Edwin van de Velde

fietsernl
Forum-lid

fietsernl 13 dec 2010 13:05

Vos is simpel. Je koopt een fiets en betaald en bent daar klaar, en doet de rest zelf.

Laats met m'n schoonzus daar een Pina weggehaald voor "weinig". Aflevering is beroerd. Hoogte niet goed. Stuur en remhandels stonden een beetje raar. Balhoofd draaide zeer stroef. Maar half uurtje zelf afstellen en alles is in orde. Als je dat niet kan, of wilt, moet je er niet heengaan. Vind je dit soort (makkelijke) zaken niet erg, dan heb je veel fiets voor een lage prijs.

bruno1
Forum-lid

bruno1 14 dec 2010 18:04

Fietsernl schreef:Vos is simpel. Je koopt een fiets en betaald en bent daar klaar, en doet de rest zelf.

Laats met m'n schoonzus daar een Pina weggehaald voor "weinig". Aflevering is beroerd. Hoogte niet goed. Stuur en remhandels stonden een beetje raar. Balhoofd draaide zeer stroef. Maar half uurtje zelf afstellen en alles is in orde. Als je dat niet kan, of wilt, moet je er niet heengaan. Vind je dit soort (makkelijke) zaken niet erg, dan heb je veel fiets voor een lage prijs.

En als er in de garantieperiode iets mis is ga je ook terug naar Vos zeker???:)
BPP

bruno1
Forum-lid

bruno1 14 dec 2010 18:10

Daniel1975 schreef:
colnagofreak schreef:
Daniel1975 schreef:Krijg nou wat...ze staan nog in de dealerlijst ook.
Nu wordt het verhaal "momentje, even naar italie bellen of ze nog op voorraad hebben" helemaal hilarisch.

Hilarisch of niet, Vos heeft meer voorraad dan welke dealer in Nederland dan ook, zelfs nog meer dan de importeur! Dat noem ik pas hilarisch!!!!!

Als ze er nu ook nog eens serieus mee om gingen zouden ze een zaak hebben om trots op te zijn. Nu is het gewoon de schuur met fietsen en een stel rommelaars-leugenaars.

Hi Daniel, Jij durft om een firma zo weg te zetten!! Ze hebben toch pas een andere "schuur" die er best wel professioneel uit ziet.
BPP

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 14 dec 2010 18:22

Ben je er al eens binnen geweest? Ik wel.... en het is en blijft een schuur met fietsen.
Less is bore

perik
Forum-lid

perik 14 dec 2010 18:24

Waarvan akte, maar wat wil je daarmee zeggen dan? Of ben je nu vooral bezig voor jezelf te verantwoorden dat je het dubbele betaald hebt bij een "zaak om trots op te zijn"?

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 14 dec 2010 18:26

Een ervaren forumlid als jij weet toch wel dat ik mijn Pina's op een adres in Zierikzee haal die minstens zo scherp is, maar met een zeer goede service.
Less is bore

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 14 dec 2010 18:34

perik schreef:Waarvan akte, maar wat wil je daarmee zeggen dan? Of ben je nu vooral bezig voor jezelf te verantwoorden dat je het dubbele betaald hebt bij een "zaak om trots op te zijn"?

dat zal niet precies zijn wat Daniel bedoeld, want iedereen weet dat je bij een prijsvechter vaak goedkoper uitbent ( grote massa inkoop=lage consumentenprijs) maar bij een goede FM meer service voor je geld krijgt.

Wat al een aantal keer aangegeven is dat mensen bij Vos gewoon keihard bedonderd worden.
bijv een te grote maat frame laten zien en als men een kleinere wil achter de coulissen even het maatstickertje veranderen. of schreeuwende teksten op hun internetpagina met wat ze allemaal wel niet ( mooie woordspeling he wel-niet) hebben en als je daar aankomt hebben ze hetgene wat je wilt net niet meer maar wel wat anders/beters/duurders....

daar erger ik me aan.

prijsvechters etc prima, maar wees wel eerlijk naar je klanten toe.

we dwalen trouwens wel weer af, de firma Vos brengt zoveel teweeg dat er zelfs een prachtig apart topic aan gewijd is....
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

gijs01
Forum-lid

gijs01 14 dec 2010 21:50

Goed idee, heeft iemand al live-foto's van de nieuwe Paris?
Camerig is prachtig!

fietsernl
Forum-lid

fietsernl 15 dec 2010 13:54

[/quote]

En als er in de garantieperiode iets mis is ga je ook terug naar Vos zeker???:)[/quote]

In alle jaren dat ik op een racefiets rijdt, heb ik nog nooit iets met garantie van doen gehad. Misschien geluk. Als er al wat stuk gaat, dan is het of versleten, of de garantie is inmiddels verlopen.

adroit
Forum-lid
Contact

adroit 15 dec 2010 18:58

Er zijn gelukkig adressen genoeg waar je zeer scherp Pina's kunt kopen en ook met een goed stuk service en niet te vergeten garantie :)

Plaats reactie