Cervélo
Even onfatsoenlijk: Mijn SLC-SL (54cm) staat te koop bij aangeboden.....
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Dus... het zou moeten kunnen.. Maar ja, als blijkt dat je rijstijl het niet toelaat, dan zit je mooi.. Dan past e 808 er net zo lastig in dus?
Overigens, bij het ( 1ste keer) lezen van de reactie van casran, ging mij gedacht bij het lezen van chainstays, naar seatstay's. We hebben het dus wel allemaal over hetzelfde probleem, en ik heb begrepen dat het kwam door de constructie met de rem daar.
Maar inmiddels lijkt het misschien iets minder erg ..
Overigens, bij het ( 1ste keer) lezen van de reactie van casran, ging mij gedacht bij het lezen van chainstays, naar seatstay's. We hebben het dus wel allemaal over hetzelfde probleem, en ik heb begrepen dat het kwam door de constructie met de rem daar.
Maar inmiddels lijkt het misschien iets minder erg ..
-
- Forum-lid HC
He Erik, was dat jou wiel bij holland sport gisteren?
klopt, ook een fiets van mij. mocht zelf in het publiek zitten..
Yvonne wist te laat dat ze haar fiets nodig had. Dus toen heb ik een fiets en trainer bezorgt, met mijn wielen. Achter een powertap wiel. Was erg leuk !
Ze zat al zo'n 30 minuten te fietsen voor dat ze in beeld kwam...
Yvonne wist te laat dat ze haar fiets nodig had. Dus toen heb ik een fiets en trainer bezorgt, met mijn wielen. Achter een powertap wiel. Was erg leuk !
Ze zat al zo'n 30 minuten te fietsen voor dat ze in beeld kwam...
-
- Forum-lid
aha en jij was ook degene die het 1e weer moest gaan zitten bij petje op petje af?
Ik zal zo (als het er op staat) bij uitzending gemist nog even over kijke
Ik zal zo (als het er op staat) bij uitzending gemist nog even over kijke
-
- Forum-lid HC
Dat het ZIJN fiets was!?