Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een dag zonder weerwaarschuwing is een dag niet geleefd!!
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Het was vanmorgen echt lekker, klein beetje dat eerste lichte voorjaarsgevoel.
Om het voor jullie te verzachten, dronk even een bakkie koffie in de tuin, was gewoon aan het werk.
Om het voor jullie te verzachten, dronk even een bakkie koffie in de tuin, was gewoon aan het werk.
Ik ging van huis als een held om de wind te trotseren. Na drie kwartier was ik weer thuis.
In de stad ging het wel, op de brug zelfs ook nog met wind op kop. In de polder, met wind van opzij, werd het erg onprettig. Terug over de dijk ben ik nog hele stukken meegewaaid met de wind zonder te trappen.
In de stad ging het wel, op de brug zelfs ook nog met wind op kop. In de polder, met wind van opzij, werd het erg onprettig. Terug over de dijk ben ik nog hele stukken meegewaaid met de wind zonder te trappen.
Ik had het precies andersom. Vanochtend fikse wind in de rug, snel naar kantoor.
Vanmiddag waaide het niet heel hard, wel tegenwind, maar goed te doen.
Dogma F
-
- Forum-lid
Vandaag werken maar daarna v-i-e-r mooie fietsdagen achter elkaar!
Ik heb de zomer in mijn bol
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik moet het nog zien.... is al zo vaak tegen gevallen.
Lange termijn is sowiso alweer negatief bijgesteld, wordt weer wisselvallig. Mag toch hopen dat die straalstroom eindelijk eens gaat veranderen, want dit is echt niet leuk meer. En zuid Spanje juist enorm droog en komen de eerste droogteproblemen al tevoorschijn. Algarve idem.
Lange termijn is sowiso alweer negatief bijgesteld, wordt weer wisselvallig. Mag toch hopen dat die straalstroom eindelijk eens gaat veranderen, want dit is echt niet leuk meer. En zuid Spanje juist enorm droog en komen de eerste droogteproblemen al tevoorschijn. Algarve idem.
Less is bore
Ik heb ook vijf mooie fietsdagen in het vooruitzicht. Maar wel op Tenerife! En daar vertrouw ik wel op de weersvoorspelling Ik heb de zomer ook in mijn bol!Fietsgenieter schreef: ↑26 jan 2024 07:58 Vandaag werken maar daarna v-i-e-r mooie fietsdagen achter elkaar!
Ride bikes, not tanks!
-
- Forum-lid HC
Als je maar een dag in het weekend kan, met enigzins redelijk weer ben ik tot eind feb tevreden.
Nu is het ook best lekker, alleen veel wind, maar dat vind ik niet zo,n ramp
Nu is het ook best lekker, alleen veel wind, maar dat vind ik niet zo,n ramp