Cervélo
-
- Forum-lid HC
En vanavond weer even verder.
What makes the boat go faster?
afschuwlijk!
-
- Forum-lid HC
klontje schreef:afschuwlijk!
+1 afschuwelijk
Hoe verknal ik een frame, nou zo!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Ik heb op die site gekeken, maar geen enkel mooi kleurenschema gevonden.
Wel mooi vond ik de nieuwe pistefiets van Alexander Aeschbach, eigenlijk een P3. Maar Alexander wordt door Price gesponsord, dus die is overspoten. Kleurschema was thans heel geslaagd!
Wel mooi vond ik de nieuwe pistefiets van Alexander Aeschbach, eigenlijk een P3. Maar Alexander wordt door Price gesponsord, dus die is overspoten. Kleurschema was thans heel geslaagd!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
andromeda schreef:OK, on topic maar weer (als dat mag van de Cervelo topic politie)...
custom:
zonder het rood en wit gestreeptte achtervork en de tanden voor op
en de vork ook in de zelfde kleur als het frame had ik het nog wel wat gevonden
maar zo is er afbraak gepleegd jammer maar de sponsor vond het zeker mooi
en had er veel geld voor over.
had wat voor oakely geweest
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
-
- Forum-lid
[img=http://www.thirdnaturecycling.com/image ... ervelo.jpg]
This is a Cervelo P2C made for a customer who is a competitive age group triathlete. The custom paint job gave the owner the chance to personalize his bike with a whimsical design that says he's serious about his sport but has fun with it too.
Lelijk maar toch wel leuk..
Ik vindt een exclusief design wat samen met je (tijdrit)helm en outfit gaat wel heel stoer staan als je mee doet (als prof) aan een Ironman
exclusieve design (cervelo)
This is a Cervelo P2C made for a customer who is a competitive age group triathlete. The custom paint job gave the owner the chance to personalize his bike with a whimsical design that says he's serious about his sport but has fun with it too.
Lelijk maar toch wel leuk..
Ik vindt een exclusief design wat samen met je (tijdrit)helm en outfit gaat wel heel stoer staan als je mee doet (als prof) aan een Ironman
exclusieve design (cervelo)
-
- Forum-lid HC
Ik vind het ook wel gaaf, al vind ik de staande achter vork iets minder,
japie carbon schreef:Ik vind het ook wel gaaf, al vind ik de staande achter vork iets minder,
De achtervork vind ik wat kuifjes-achtig
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
-
- Forum-lid HC
ja net als die raket:)
Zo, net even de "grote" winterschoonmaak gedaan. Iemand een tip om je cassette goed te reinigen zonder hem eraf te halen?
[img=http://img135.imageshack.us/img135/8440 ... terqu0.jpg]
[img=http://img135.imageshack.us/img135/8440 ... terqu0.jpg]