Giant
Zo te horen ben je er nog genadig vanaf gekomen, verder is het alleen maar kapot materiaal, verzekering werk, sterkte.!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- boswielrenner
- Forum-lid
Balen zeg. Beterschap. Wiel, vork, frame en helm zijn wel klaar, over en voorbij.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- The RowingCyclist
- Forum-lid
Heel erg balen. Gelukkig ben je er zelf wel redelijk goed van af gekomen!
Bedankt voor alle berichten!
De nekklachten (en andere pijntjes) zijn alweer beter. Ik maak me daar echt geen zorgen in. Het voelt nog een beetje stijf, maar ik denk niet dat ikzelf ernstige schade opgelopen heb.
Ik heb een familiale verzekering (België) en daar zit rechtsbijstand in. Het ongeval is aangegeven. Nu wachten op de verdere afhandeling.
Ik hoop dat mijn voorwiel de klap heeft opgevangen, waardoor de rest van de fiets gevrijwaard gebleven is.
Heeft iemand, liefst in België, ervaring met de verdere afhandeling van zo'n ongeval? Stel dat de fiets niet meer te redden valt, betaalt de verzekering dan een nieuwe of werkt dat met afschrijvingen zoals bij auto's? Een vergelijkbare fiets kost iets meer dan 5000€ tegenwoordig, maar mijn fiets van 2j oud zal zoveel niet meer waard zijn.
De nekklachten (en andere pijntjes) zijn alweer beter. Ik maak me daar echt geen zorgen in. Het voelt nog een beetje stijf, maar ik denk niet dat ikzelf ernstige schade opgelopen heb.
Ik heb een familiale verzekering (België) en daar zit rechtsbijstand in. Het ongeval is aangegeven. Nu wachten op de verdere afhandeling.
Ik hoop dat mijn voorwiel de klap heeft opgevangen, waardoor de rest van de fiets gevrijwaard gebleven is.
Heeft iemand, liefst in België, ervaring met de verdere afhandeling van zo'n ongeval? Stel dat de fiets niet meer te redden valt, betaalt de verzekering dan een nieuwe of werkt dat met afschrijvingen zoals bij auto's? Een vergelijkbare fiets kost iets meer dan 5000€ tegenwoordig, maar mijn fiets van 2j oud zal zoveel niet meer waard zijn.
Giant TCR Advanced Pro 1 disc 2020
Kona Rove NRB DL 2018
Fairlight Strael 2.0
Kona Rove NRB DL 2018
Fairlight Strael 2.0
- boswielrenner
- Forum-lid
Het hangt van de verzekering af.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29