Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Begin wel eerst gewoon simpel en niet wat ik verleden keer had gedaan. Cranks ook opnieuw gemonteerd en toen bleek mijn achterwiel te los te zitten. Vet je padjes als eerste in, als de kraak er nog inzit dan zadelpen invetten met montage pasta. Daarna de cups.
Veel succes
Veel succes
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Ik ben bijna klaar met de opbouw van mijn fr320 frame, maar nu zit ik met het volgende probleem. De achterderailleur loopt als een zonnetje op het binnenblad, maar als ik opschakel naar het buitenblad lijkt de goede afstelling compleet verdwenen te zijn. Stel ik hem goed af op het buitenblad dan is het juist andersom. Als de achterderailleur eenmaal goed is afgesteld dan moet hij zowel op het binnenblad als op het buitenblad perfect lopen? Toch? Ik heb een sram force 22 groep gemonteerd.
Bij mijn force groep op een FM098 frame loopt het wat mij betreft prima, binnenblad (34) loopt niet echt lekker op de kleinste 2 kransjes 11 en 12.
Buitenblad 50 loopt niet lekker op de grootste 2 27 en 28.
Maar dat lijkt mij normaal.
Je kan wel heel veel bereiken door de hoek van je voorderi aan te passen.
Ik ben ook heeeel lang aan het klooien geweest om het goed te krijgen, maar dat schijnt niet ongebruikelijk te zijn met een 11 speed groep.
Succes!
Buitenblad 50 loopt niet lekker op de grootste 2 27 en 28.
Maar dat lijkt mij normaal.
Je kan wel heel veel bereiken door de hoek van je voorderi aan te passen.
Ik ben ook heeeel lang aan het klooien geweest om het goed te krijgen, maar dat schijnt niet ongebruikelijk te zijn met een 11 speed groep.
Succes!
- Wolfhound32
- Forum-lid
Uploaden via tinypic.com. Dan de messageboard-url kopiëren en in je berichtje plakken. Kind doet de was.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless