Pinarello
@h&h: heb k wel overwogen ja maar heb diverse modellen er naast gehouden en vond het juist wel mooi dat deze niet zo opvallend zijn:)
@madhill: math salden, ik weet dat er ook aardig wat mensen zijn met negatieve ervaringen maar wilde ik wilde het (zeker gezien een prachtige aanbieding op deze Quattro) aan den lijve ondervinden en dan pas mijn oordeel vormen. Er werd super de tijd voor me genomen kwa meten (ondanks de bekende drukte) en ik ben zeer vriendelijk geholpen. Ik heb besloten het te doen en kon dus zoals gezegd de fiets zaterdag halen:)
@madhill: math salden, ik weet dat er ook aardig wat mensen zijn met negatieve ervaringen maar wilde ik wilde het (zeker gezien een prachtige aanbieding op deze Quattro) aan den lijve ondervinden en dan pas mijn oordeel vormen. Er werd super de tijd voor me genomen kwa meten (ondanks de bekende drukte) en ik ben zeer vriendelijk geholpen. Ik heb besloten het te doen en kon dus zoals gezegd de fiets zaterdag halen:)
Gadverdamme, normaal vind ik Pinarello's een beetje, tja, laten we het 'apart' noemen, maar deze..... Superfiets! Op het eerste gezicht basic, maar dan zie je ineens wat voor superfiets het is! Veel plezier ervan en welkom hier, enjoy!
Basko schreef:Gadverdamme, normaal vind ik Pinarello's een beetje, tja, laten we het 'apart' noemen, maar deze..... Superfiets! Op het eerste gezicht basic, maar dan zie je ineens wat voor superfiets het is! Veel plezier ervan en welkom hier, enjoy!
+1 Een van de eerste Pina's die ik mooi vind. Echt een goede keuze gemaakt v.w.b. de kleurstelling en afmontage.
Kelmo23 schreef:@h&h: heb k wel overwogen ja maar heb diverse modellen er naast gehouden en vond het juist wel mooi dat deze niet zo opvallend zijn:)
Heb zelf geen negatieve ervaringen met Salden, ook niet met de bestellingen via de website. Goede keus gemaakt in ieder geval en verstandig dat je vanuit je eigen indruk hebt besloten en niet vanuit de "misschien getinte" meningen van anderen.
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra
-
- Forum-lid
mooie fiets en mooie kleurstelling
-
- Forum-lid HC
Prachtige fiets, mooie kleurstelling, één van de mooiste Pina's van dit moment!
Veel plezier ermee.
Veel plezier ermee.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Trek69 schreef: +1 Een van de eerste Pina's die ik mooi vind. Echt een goede keuze gemaakt v.w.b. de kleurstelling en afmontage.
Ben het volledig met je eens. Ben geen Pina fan. "Eentonige" frame's met die kronkelde vorken. Maar deze ziet er zeker apart uit met deze samenstelling.
.
Inderdaad een erg mooie Pinarello. Helemaal af! Veel succes ermee!
<<Pijn is tijdelijk, opgeven is voor eeuwig!>>
Mijn Bloggie!
Mijn Bloggie!