Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
- Forum-lid
Gaat het dan echt gebeuren? Vanaf volgende week lijkt het goede weer echt te komen. Hopelijk kloppen de voorspellingen.
Ik wilde eind van de middag gaan hardlopen............. jakkes...............pleintje rond en terug...........
Moest ik ook nog het vuil naar de container brengen.............ik heb hele heftige outdoor dingen gedaan maar DIT is gewoon fucking naar weer!
Moest ik ook nog het vuil naar de container brengen.............ik heb hele heftige outdoor dingen gedaan maar DIT is gewoon fucking naar weer!
- daniel1975
- Forum-lid HC
De gifbeker moet gewoon helemaal leeg. Al voelt het inmiddels alsof we een heel treetje aan het leegdrinken zijn.
Less is bore
Dat dacht ik ook.....in mijn thuis stad was het nagenoeg droog. Halverwege gingen de sluizen open.
Enfin, kacheltje onder het office-wasrekje. Vanmiddag kleding droog, buiten droog.
Kleding thuis gewassen, hangt nu te drogen.
Dogma F
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hier alweer 135mm deze maand
Less is bore
daniel1975 schreef: ↑08 feb 2024 21:01 De gifbeker moet gewoon helemaal leeg. Al voelt het inmiddels alsof we een heel treetje aan het leegdrinken zijn.
Kratje is al leeg in het Zeeuwse…. Slechts 3 dagen de afgelopen 2 weken met wat minder wind en een vaal zonnetje.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless