Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
-
- Forum-lid HC
Red was bij r2, dar zijn ze nu 1370, maar de force weer 870.
De prijzen momenteel is net crypto, het wijzigd echt per dag.
De prijzen momenteel is net crypto, het wijzigd echt per dag.
Op zoek naar de beste prijs voor de 105 Di2 groepset. Wielerkoopjes de goedkoopste op dit moment met 1030 euro? Mantel site quote 799 euro - uitverkocht. Lijkt me een foutje die prijs.
Heb op zich geen haast, de aankoop is voor een project dat nog moet starten. Als de verwachting is dat er nog wat euro's vanaf gaan in de loop van het jaar dan is wachten prima.
Heb op zich geen haast, de aankoop is voor een project dat nog moet starten. Als de verwachting is dat er nog wat euro's vanaf gaan in de loop van het jaar dan is wachten prima.
Bij mantel was ie eerder deze week volgens mij ook €1030, en toen wèl leverbaar.
Let er vooral op hoe compleet de set is. Bij wielerkoopjes is het oem spul, en compleet. Ik kreeg er zelfs een (BSA) BB bij.
Soms is het zonder kabeltjes, of zonder ketting /cassette ofzo.
Let er vooral op hoe compleet de set is. Bij wielerkoopjes is het oem spul, en compleet. Ik kreeg er zelfs een (BSA) BB bij.
Soms is het zonder kabeltjes, of zonder ketting /cassette ofzo.
Met black friday in het verschiet is de bedoeling een (stages) dubbelzijdige powermeter ultegra/dura ace 12sp op de kop te tikken.
Momenteel op futurumshop volgens mij het goedkoopste (en nog 20 euro via code).
Is het te verwachten dat er op black friday misschien ergens wel een actie is die lager tot bijvoorbeeld 500 euro zou gaan?
https://www.futurumshop.nl/stages-shima ... FaEALw_wcB
Momenteel op futurumshop volgens mij het goedkoopste (en nog 20 euro via code).
Is het te verwachten dat er op black friday misschien ergens wel een actie is die lager tot bijvoorbeeld 500 euro zou gaan?
https://www.futurumshop.nl/stages-shima ... FaEALw_wcB
Als je inderdaad ziet wat deze crank bij andere zaken nu kost dan vermoed ik dat je deze niet goedkoper gaat krijgen. De prijs bij Futurum is wel erg sterk. En als je nog een kortingsbon erbij doet.... Ik zou er niet te lang bij stilstaan. Ik zat er zelf ook al naar te kijken maar ik twijfel nog steeds bij het nut voor mijzelf. Ik train nl. helemaal niet gericht en dat ben ik ook niet van plan.
Ride bikes, not tanks!