Canyon
Alle Ultimate CF SLX*, Aeroad CF, Speedmax CF* and Ultimate AL**: Press-Fit 86,5mmhaaldoor schreef:Per pagina's terug staat het overzicht gepost. Ook op de Engelstalige Canyon website kan je het vinden. Zo uit mijn hoofd heb je BB86 Pressfit lagers/cups nodig van Rotor.
bedankt voor je hulp!
Hallo allemaal, hier een (mogelijk) aanstaand canyon rijder.
Ik over weeg een Ultimate AL 9.0 SL, maar twijfel over de geometrie van het frame. Is er ergens de mogelijkheid om dit te proberen/testen?p
Daarnaast, hoe is de stijfheid van het frame tov bijvoorbeeld een Caad10 (dat bekend staat als een van de stijfste alu frames op de markt)? Heeft ook te maken met mijn gewicht (85-95 kg).
Groet,
Pim
Ik over weeg een Ultimate AL 9.0 SL, maar twijfel over de geometrie van het frame. Is er ergens de mogelijkheid om dit te proberen/testen?p
Daarnaast, hoe is de stijfheid van het frame tov bijvoorbeeld een Caad10 (dat bekend staat als een van de stijfste alu frames op de markt)? Heeft ook te maken met mijn gewicht (85-95 kg).
Groet,
Pim
Ik zou overwegen om die SL te skippen vanwege de zadelpen
Ik heb die ook, en moest de eerste al terugsturen nadat ze telkens wegzakte
Nu is het beter, ik weeg maar 84kg. Zadelpen verdraagt maar 100kg, Dus kies zelf maar
Voor de rest zeer tevreden over mijn canyons.
Testen kan altijd in koblenz. Kost je wel wat moeite en brandstof, maar wat is dat tegenwoordig
Ik heb die ook, en moest de eerste al terugsturen nadat ze telkens wegzakte
Nu is het beter, ik weeg maar 84kg. Zadelpen verdraagt maar 100kg, Dus kies zelf maar
Voor de rest zeer tevreden over mijn canyons.
Testen kan altijd in koblenz. Kost je wel wat moeite en brandstof, maar wat is dat tegenwoordig
Sworks Venge
Over mijn bestelde Ultimate CF 9.0 kreeg ik het bericht:
zin om hem op te halen
@RoeskeP Je kan vandaag nog op BikeFestival (Utrecht) zowel Canyon als Cannondale fietsen testen.
Your order is currently being processed and will be ready for collection shortly.
You will be receiving an e-mail from us with a link to our online calendar in due course.
There you have the possibility to enter your desired collection date. Please note that for
organizational reasons no collections may be made without an appointment.
Met vriendelijke groet,
Uw Canyon Benelux Team
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
@RoeskeP Je kan vandaag nog op BikeFestival (Utrecht) zowel Canyon als Cannondale fietsen testen.
-
- Forum-lid
Zo`n CF SLX is toch wel een serieuze gegadigde voor mij als nieuw frame wanneer mijn belasting meevaller binnenstroomt..