Scott
-
- Forum-lid
Ik ben op zoek naar een zadelpen voor een Scott Foil 2017 zonder setback, iemand enig idee waar ik dat ga kunnen vinden? Heb al gezocht maar kom dan bij westbrookcycles uit en 120£ voor een zadelpen vind ik behoorlijk wat.
Lex
Lex
-
- Forum-lid HC
Westbrook is redelijk geprijsd. Misschien vind je ze op Ebay goedkoper.
Maar dat kost een carbonnen pen gewoon. Ik vind het niet bijzonder veel.
Een duurdere fiets heeft dure onderdelen.
Maar dat kost een carbonnen pen gewoon. Ik vind het niet bijzonder veel.
Een duurdere fiets heeft dure onderdelen.
Nieuw jaar, nieuwe wielen, ander stuur ( Deda Superzero carbon 40cm cc ) en stem ontdaan van de 3T logo's. Wielen zijn de Reynolds Strike 62mm - banden Vittoria Corsa Grapheen Control voor het voorjaar. Eens kijken of ik deze banden evt. tubeless kan krijgen. Voor de zomer natuurlijk tube wielen ( Zipp 404 )
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Thnx , wielen zullen voornamelijk gebruikt worden in het voorjaar. Ben benieuwd of de wielen met de Vittoria's Control fijn rijden. Heb ze wel een nachtje moeten rekken op een aluminium velg omdat ze haast niet te monteren waren met een biba.
Stuurtape van Deda, type Squalo is overigens RUK met de hoofdletter R. Wat een zonde van 't geld, er zit geen rek in - wikkelt voor geen 5 ct , en de grip is ook maar zozo.
-
- Forum-lid HC
Mooie bike weer geworden.
Ik heb nu een paar keer voor een ander supercaz lint gewikkeld. Dat is echt het fijnste dat ik tot nu toe gewikkeld heb en het voelt heerlijk aan.
Ik heb nu een paar keer voor een ander supercaz lint gewikkeld. Dat is echt het fijnste dat ik tot nu toe gewikkeld heb en het voelt heerlijk aan.
Ik was vrijdag even bij Salden, en ik heb BHT14 van BBB meegenomen. Een polyurethaan tape met siliconen backing, die dus te corrigeren is. Heerlijk te wikkelen lint goede rek waardoor tape zeer strak zit en niet verschuift.wasbeer2006 schreef: ↑24 feb 2019 10:46 Ik heb nu een paar keer voor een ander supercaz lint gewikkeld. Dat is echt het fijnste dat ik tot nu toe gewikkeld heb en het voelt heerlijk aan.
Helaas het Deda tape moeten verwijderen was nog erger dan wikkelen , wat een klote spul zeg. Brak in allerlei stukken / plakstrip + stuk stuurlint achterlatend. Wat een ellende, half uur nodig gehad om het netjes te verwijderen. Niet eens mee gereden omdat het niet fijn aanvoelde / glad was ( soort nep velours, maar dan hard aanvoelend ).
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik vind Lizzard Skins 1.8 veruit het fijnste stuurlint.
Zowel om mee te rijden als om te wikkelen.
En het kost ook nog eens minder dan Supacaz, welke ik dan weer niet zo fijn vind.
Zowel om mee te rijden als om te wikkelen.
En het kost ook nog eens minder dan Supacaz, welke ik dan weer niet zo fijn vind.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
Ik ben zelf ook groot fan van de BBB stuurlinten. Ik heb altijd die met die ruitjes. Wikkelt heel erg makkelijk en is ook lekker lang.
-
- Forum-lid HC
Lizard skin slijt bij mij erg snel na een 1500km begint het los te laten en er stukjes vanaf te vallen.
Zelf rijd ik met zipp, wikkeld ook prima en prima grip, die zakt alleen weer wat snel in na een 2K is het fijne er wel vanaf, maarja dat is denk ik bij elk stuurlint wel.
Supercaz zit wel heel mooi vind ik, hetzelfde als lizard skin overigens,
BBB is ook niet slecht zeker voor de prijs en als je bv wit rijd vond ik het altijd wel netjes om regelmatig (twee maanden) een nieuwe lintje te wikkelen.
Zelf rijd ik met zipp, wikkeld ook prima en prima grip, die zakt alleen weer wat snel in na een 2K is het fijne er wel vanaf, maarja dat is denk ik bij elk stuurlint wel.
Supercaz zit wel heel mooi vind ik, hetzelfde als lizard skin overigens,
BBB is ook niet slecht zeker voor de prijs en als je bv wit rijd vond ik het altijd wel netjes om regelmatig (twee maanden) een nieuwe lintje te wikkelen.
Ik neem altijd een stuurlintje waarvan de kleur en het ontwerp matcht met mijn zadel en frame.
Even over de onnavolgbare naamvoering bij Scott: De Addict was altijd de strakke en lichte fiets met een racegeometrie. En wat doen ze per 2018? Ze geven de comfortfiets die naam en de echte de toevoeging RC. Zo deden ze het ook met de CR1 (de fameuze naam die afgleed van Saunier Duval naar betaalbare comfortfiets). Wie weet welke marketing hier achter zit, mag het me uitleggen...
Even over de onnavolgbare naamvoering bij Scott: De Addict was altijd de strakke en lichte fiets met een racegeometrie. En wat doen ze per 2018? Ze geven de comfortfiets die naam en de echte de toevoeging RC. Zo deden ze het ook met de CR1 (de fameuze naam die afgleed van Saunier Duval naar betaalbare comfortfiets). Wie weet welke marketing hier achter zit, mag het me uitleggen...
En nu ben ik fietsen.