Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Jaaaah!! Hij is eindelijk klaar!!!
Vorige week mijn Velobuild R022 opgebouwd met o.a. een Sram Force 22 groep en heb de eerste ritten er op zitten. De fiets voelt erg goed aan. Stijf, maar ook erg comfortabel, mede dankzij de 25 mm bandjes die ik erop heb zitten. Afwerking van het frame vind ik ook erg goed dus denk (en hoop) dat ik er nog lang plezier van ga beleven.
De wielen van Farsports waren in eerste instantie wel behoorlijk slap gespaakt en hadden zowel voor al achter een slag, maar deze heb ik na laten spaken door Brian van Bikewheels.nl en zijn nu kaarsrecht en snaarstrak.
Nu willen jullie natuurlijk nog een foto zien
Nu hoor sommigen al denken "nee, niet weer een matzwarte met rode accenten" maar ik vind het gewoon mooi. En das niet onbelangrijk
En ik wou hem ook graag in lijn houden met de andere Chinees die ik vorig jaar al had opgebouwd. Dus vandaar mijn keuze.
Vorige week mijn Velobuild R022 opgebouwd met o.a. een Sram Force 22 groep en heb de eerste ritten er op zitten. De fiets voelt erg goed aan. Stijf, maar ook erg comfortabel, mede dankzij de 25 mm bandjes die ik erop heb zitten. Afwerking van het frame vind ik ook erg goed dus denk (en hoop) dat ik er nog lang plezier van ga beleven.
De wielen van Farsports waren in eerste instantie wel behoorlijk slap gespaakt en hadden zowel voor al achter een slag, maar deze heb ik na laten spaken door Brian van Bikewheels.nl en zijn nu kaarsrecht en snaarstrak.
Nu willen jullie natuurlijk nog een foto zien
Nu hoor sommigen al denken "nee, niet weer een matzwarte met rode accenten" maar ik vind het gewoon mooi. En das niet onbelangrijk
En ik wou hem ook graag in lijn houden met de andere Chinees die ik vorig jaar al had opgebouwd. Dus vandaar mijn keuze.
-
- Forum-lid
Zadeltje bevalt ook? Heb hem ook maar hij is wel erg smal.
Mooi fietsje hoor. Zou bijna een tweeling zusje/broertje van de mijne kunnen zijn. Ik ben inmiddels 6000km verder met mijn R-002 en still going strong en happy. Deze winter wordt ze ge-upgrade naar winterfiets, en heb ik een goed excuus om weer een nieuwe chinees op te bouwen (zal waarschijnlijk de R-016 worden).
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Hallo,
Ik wil graag een Pinarello Dogma F8 frame bestellen maar heb grote twijfels over de te nemen maat. Het zal trouwens een no-name frame worden, alhoewel ik de Pinarello replica zeer mooi vind.
Ik ben 170 cm en mijn binnenbeenlengte is 80 cm.
Heb nu een Trek 5500 54 cm CT
Wij kan mij adviseren?
Bedankt!
Ik wil graag een Pinarello Dogma F8 frame bestellen maar heb grote twijfels over de te nemen maat. Het zal trouwens een no-name frame worden, alhoewel ik de Pinarello replica zeer mooi vind.
Ik ben 170 cm en mijn binnenbeenlengte is 80 cm.
Heb nu een Trek 5500 54 cm CT
Wij kan mij adviseren?
Bedankt!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dan ga je toch gewoon naar een Pinarello dealer.i-toon schreef:Hallo,
Ik wil graag een Pinarello Dogma F8 frame bestellen ......t!
Lees de beginpost eens.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Jaap Telder
- Forum-lid
Sambal bij? .i-toon schreef:Hallo,
Bedankt!
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 30 mei 2015 14:29, 2 keer totaal gewijzigd.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
@Jaap,Jaap Telder schreef:Er bestaan alleen echte Pinarello's F8, die staan bij de Pinarello dealers zonder sambal en zijn niet verkrijgbaar bij de Chinese afhaalwinkels.i-toon schreef:Hallo,
Bedankt!
Laat je nou toch weer niet vangen
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Jaap Telder
- Forum-lid
@Lcsmet: nee hoor, gaat niet gebeuren, ik verwijs de newbie alleen naar het juiste adres.
Als anderen op de bekende verkeerde uitdagende manier willen reageren moeten zij dat weten
Als anderen op de bekende verkeerde uitdagende manier willen reageren moeten zij dat weten
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
heb je de raad van Lcsmet wel opgevolgd en de beginpost gelezen? kun je hier vinden: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=3897i-toon schreef:Goed advies, daar zit ik altijd op te wachten...
ik citeer:
Het topic is bedoeld voor het delen van ervaringen van fietsonderdelen welke zijn geproduceerd door en onder naam van chineese producenten.
Het importeren van nep-merkartikelen is verboden en moedigen wij ook niet aan.
Edit Freerider: Ook het zelf plaatsen van "nep"-logo's van bestaande merken is niet toegestaan. Hier dus geen foto's van plaatsen svp!