foto van je fiets
-
- Forum-lid
[img=http://img130.imageshack.us/img130/1890/gazelle001.jpg]
[quote="Le Grimpeur"]Hé, wat een mooie Gazelle zeg! Goed te zien dat het merk weer aan het terugkomen is met interessante producten! Veel plezier met je aanwinst![/quote]
Inderdaad een hele mooie fiets, heb laatst op de beurs 'n uur met 'n verkoper gepraat,
had overigens zijn eigen "Silhouet" er ook staan (wit met 'n beetje zwart) Campa-SuperRecord en carbon Marchisio wielen.
Zag er super uit,
[quote="Le Grimpeur"]Hé, wat een mooie Gazelle zeg! Goed te zien dat het merk weer aan het terugkomen is met interessante producten! Veel plezier met je aanwinst![/quote]
Inderdaad een hele mooie fiets, heb laatst op de beurs 'n uur met 'n verkoper gepraat,
had overigens zijn eigen "Silhouet" er ook staan (wit met 'n beetje zwart) Campa-SuperRecord en carbon Marchisio wielen.
Zag er super uit,
Grt. Zapp
-
- Forum-lid
Mijn eerste titanium fiets, vandaag afgemonteerd. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
[img=http://img812.imageshack.us/img812/1663/img1131l.jpg]
[img=http://img812.imageshack.us/img812/1663/img1131l.jpg]
[quote="kiekeboeboe"][quote="Sram 60"][img=http://94.100.122.52/1115750001-1115800 ... YVK_1.jpeg][/quote]
Leuke Pina, ik zou wel gekozen hebben voor meer zwarte wielen ipv deze Srams.
Nu nog een andere zadel- en stuurpen.[/quote]
Wat een super Pina! Ook de wielen en de zadel en stuurpen zijn wat mij betreft goed. Zelf heb ik de FP7 in team kleur. Maar deze is qua kleur zeker even mooi!
Leuke Pina, ik zou wel gekozen hebben voor meer zwarte wielen ipv deze Srams.
Nu nog een andere zadel- en stuurpen.[/quote]
Wat een super Pina! Ook de wielen en de zadel en stuurpen zijn wat mij betreft goed. Zelf heb ik de FP7 in team kleur. Maar deze is qua kleur zeker even mooi!
- Le Grimpeur
- Forum-lid
[quote="patmaessen"]Mijn eerste titanium fiets, vandaag afgemonteerd. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
[/quote]
Mooie fiets natuurlijk, goede afmontage en zelf vind ik juist het crankstel wel fraaier dan het DA-crankstel. Afgelopen seizoen was voor mij het eerste op ook 'n titanium fiets en dat is héél goed bevallen. Ik wens je het zelfde fietsplezier toe op deze VN!
[/quote]
Mooie fiets natuurlijk, goede afmontage en zelf vind ik juist het crankstel wel fraaier dan het DA-crankstel. Afgelopen seizoen was voor mij het eerste op ook 'n titanium fiets en dat is héél goed bevallen. Ik wens je het zelfde fietsplezier toe op deze VN!
60 x Ventoux
[quote="patmaessen"]Mijn eerste titanium fiets, vandaag afgemonteerd. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.[/quote]
Het balhoofd is wel huge
Het balhoofd is wel huge
- Le Grimpeur
- Forum-lid
[quote="Stokie"][quote="patmaessen"]Mijn eerste titanium fiets, vandaag afgemonteerd. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.[/quote]
Het balhoofd is wel huge
[/quote]
Tsja, 'patmaessen' zal dat wel nodig hebben, dat soort zaken heb je zelf niet in de hand, toch:p?
Het balhoofd is wel huge
[/quote]
Tsja, 'patmaessen' zal dat wel nodig hebben, dat soort zaken heb je zelf niet in de hand, toch:p?
60 x Ventoux
[quote="patmaessen"]Mijn eerste titanium fiets, vandaag afgemonteerd. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.[/quote]
Mooi, mooi, mooi (heb er zelf ook een ). Ik zou 'm nog mooier vinden als je hier en daar wat reclame weghaalt.
Veel plezier ermee. Ben benieuwd naar je rijervaringen.
Mooi, mooi, mooi (heb er zelf ook een ). Ik zou 'm nog mooier vinden als je hier en daar wat reclame weghaalt.
Veel plezier ermee. Ben benieuwd naar je rijervaringen.
... más allá ...
-
- Forum-lid
[quote="Le Grimpeur"][quote="Stokie"][quote="patmaessen"]Mijn eerste titanium fiets, vandaag afgemonteerd. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.[/quote]
Het balhoofd is wel huge
[/quote]
Tsja, 'patmaessen' zal dat wel nodig hebben, dat soort zaken heb je zelf niet in de hand, toch:p?[/quote]
Is klassiek maat 61, balhoofd is 19.5 maar met deze 'slanke' buizen ziet het er inderdaad 'huge' uit maar is helaas wat ik nodig heb.
Hoe krijg is de stickers van het stuur en zadelpen af, schuren en opnieuw lakken?
Het balhoofd is wel huge
[/quote]
Tsja, 'patmaessen' zal dat wel nodig hebben, dat soort zaken heb je zelf niet in de hand, toch:p?[/quote]
Is klassiek maat 61, balhoofd is 19.5 maar met deze 'slanke' buizen ziet het er inderdaad 'huge' uit maar is helaas wat ik nodig heb.
Hoe krijg is de stickers van het stuur en zadelpen af, schuren en opnieuw lakken?