Maar als het Vlugge Japie is dan kan Snelle Jelle er weinig van vinden. Hier gaan er altijd paar pakjes Vlugge Japie mee naar Frankrijk. Al vind ik ze soms best groot.
Alternatief voor sportrepen/sportgels
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid HC
En een zo,n modieus gravel toptube bag kan je ook gewoon vol gooien.
-
- Forum-lid HC
Als je een beetje oplet is 6 voor 2 euro wel de max soms 5 voor 1,50 lukt ook wel.
Dat is de helft.
En van pijnenburg ontbijtkoek krijg ik vrij snel last van mijn maag en de groene snelle jelle niet.
Ik kan er helaas niet achter komen wat er anders is uitgaande van het etiket. Ik ben daar zeer zeer zeer benieuwd naar want dan heb ik een belangrijk ding waar ik niet tegen kan. Het zit ook ik McDonald's milkshakes en softijs.
-
- Forum-lid HC
Maarja het gemak van een snelle jelle of vlugge jappie is me ook wel wat waard. En met 5 stuks voor max 2 euro zit je ook net aan 6 euro per kg. Waar hebben we het over, daarnaast perfect verpakt voor op de fiets en in je achterzak. Meteen een backprotector
Ook het protie is perfect om in 1x of 2 x op te maken.
Ook het protie is perfect om in 1x of 2 x op te maken.
Voor mij werkt het niet tijdens het fietsen. Wel geprobeerd, maar je krijgt er zo'n kleffe mond van, duurt relatief lang om te eten, en ik krijg niet het gevoel dat ik wat gegeten heb, het voelt als een hoop gebakken lucht . Maar dat is persoonlijk voor mij dus, als iemand hier wel goed op gaat dan lijkt het ideaal en goedkoop.
Ik blijf voor nu bij repen van Lightning (wielervoeding.nl). In de aanbieding krijg je zo voor ong 63,- voor 75x 40gr repen met ong 33gr koolhydraten per reep. Als het echt snel moet dan grijp ik wel naar gels van Maxim of SiS, daarvan weet ik dat ik ze kan verdragen.
Verder is er natuurlijk altijd de mogelijkheid om zelf repen te maken. Er zijn recepten zat te vinden op het internet, en wellicht zelfs hier op het forum wel.
Ik blijf voor nu bij repen van Lightning (wielervoeding.nl). In de aanbieding krijg je zo voor ong 63,- voor 75x 40gr repen met ong 33gr koolhydraten per reep. Als het echt snel moet dan grijp ik wel naar gels van Maxim of SiS, daarvan weet ik dat ik ze kan verdragen.
Verder is er natuurlijk altijd de mogelijkheid om zelf repen te maken. Er zijn recepten zat te vinden op het internet, en wellicht zelfs hier op het forum wel.
Jumbo ontbijkoek Naturel (Ongesneden) 3,89 per kilo
Jumbo ontbijkoek Naturel: 4,10 per kilo
Jumbo ontbijkoek Naturel Reep: 4,29 per kilo (Snelle Jelle type reep)
Imo nog steeds een te verwaarlozen verschil
Ik heb net op het digitale bonnetje gekeken. 1,19 bij de Lidl voor 550g ongesneden.
Vlugge Japie kwam ik ook tegen 6 stuks 330 gram 1,46.
Ik heb hier voorraad omdat ontbijtkoek hier in Frankrijk wel een lastig verhaal is. Soms bak ik het zelf, duurder, maar wel lekkerder.
Vlugge Japie kwam ik ook tegen 6 stuks 330 gram 1,46.
Ik heb hier voorraad omdat ontbijtkoek hier in Frankrijk wel een lastig verhaal is. Soms bak ik het zelf, duurder, maar wel lekkerder.
-
- Forum-lid
Is het nu ‘vlugge Japie’ of ‘vlugge Jappie’?
Ik koop die producten nooit (Coeliakie) dus kan het niet nakijken. Maar ik zie hier verschillende spelwijzen voorbij komen.
Ik koop die producten nooit (Coeliakie) dus kan het niet nakijken. Maar ik zie hier verschillende spelwijzen voorbij komen.