Build - Scott Foil
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wordt mooi machien zo!
Less is bore
Frame is absoluut mijn smaak niet, maar dat doet niks af aan de build. Nice work.
-
- Forum-lid HC
Dank mannen.
Setje 55mm heb ik verkocht met mijn andere fiets.
Ik denk dat ik voor de nextie wave ga. Voor 45/50 en achter 55/60.
Vind het nog wel een beetje eng, maar ik denk wel dat het mooi staat.
Verschil voor achter moet je ding zijn, maar met de 55mm had ik aan de voorkant regelmatig best wel last van wind hier aan de kust.
Setje 55mm heb ik verkocht met mijn andere fiets.
Ik denk dat ik voor de nextie wave ga. Voor 45/50 en achter 55/60.
Vind het nog wel een beetje eng, maar ik denk wel dat het mooi staat.
Verschil voor achter moet je ding zijn, maar met de 55mm had ik aan de voorkant regelmatig best wel last van wind hier aan de kust.
Geen idee hoe breed bv de voorvork-schuine buis is daaromtrent hoogte velg een optie.
Mijn oude buurvrouw rijd nu met de knal paarse versie,deze ziet er wel veel frisser uit qua kleur.
Mijn oude buurvrouw rijd nu met de knal paarse versie,deze ziet er wel veel frisser uit qua kleur.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
princeton lookalikewasbeer2006 schreef: ↑30 sep 2024 09:01 Ik denk dat ik voor de nextie wave ga. Voor 45/50 en achter 55/60.
je hoort er weer helemaal bij
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ja dat is wel mijn bedenking...... Je weet het Daniel. Ik zou graag de 454NSW pakken, maar de prijs is me gewoon te gek.
Mede omdat ik voor de helft een minimaal net zo goed, waarschijnlijk beter setje hebt.
Nextie heeft dat knalharde glasachtige carbon wat speci ook voor de SL8 heeft gebruikt, daarom zijn ze licht voor de hoogte en stijf.
Mede omdat ik voor de helft een minimaal net zo goed, waarschijnlijk beter setje hebt.
Nextie heeft dat knalharde glasachtige carbon wat speci ook voor de SL8 heeft gebruikt, daarom zijn ze licht voor de hoogte en stijf.
-
- Forum-lid
Sowieso zijn die Princeton wielen way overpriced en ook die Zipps zouden afvallen.
Wanneer het dan toch die Wave velgen moeten worden (vind ze niet mooi, smaak is persoonlijk ) dan die Nextie opbouwen met goede naven en spaken zodat je voor een fractie van de prijs van Zipp en Princeton een set topwielen hebt.
50mm Voor en 60mm achter is een mooie hoogte voor jouw framemaat!
Wanneer het dan toch die Wave velgen moeten worden (vind ze niet mooi, smaak is persoonlijk ) dan die Nextie opbouwen met goede naven en spaken zodat je voor een fractie van de prijs van Zipp en Princeton een set topwielen hebt.
50mm Voor en 60mm achter is een mooie hoogte voor jouw framemaat!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die wave vorm staat beter in mijn F12 dan in zo'n strakke Scott imho. Al ben ik er zelf ook nog niet helemaal uit of ik het wel mooi vind. Zou nu neigen naar gewoon U-vorm.
Less is bore
-
- Forum-lid
Toevallig vanmiddag nog even een Aspero 5 met Sram Red XPLR en hoge Princeton Carbonworks bewonderd bij Cycletrend Nuenen, prijskaartje van rond de €13000,-....
Om te gravelen...
Om te gravelen...
-
- Forum-lid HC
Prijzen van complete topfietsen zijn we een beetje uit de markt geschoten.
Je ziet een aantal merken de prijzen al behoorlijk verlaagd hebben.
Ik heb nog een newmen achternaaf liggen uit de garantie, dus met een voornaaf van 100 euro ben ik er.
Setje is 300gram, dus licht genoeg, sapim xrays erin. Ik ga er nog eens over denken. Ik heb de lage set toch en tot eind feb/half maart vind ik het nooit echt racefietsweer.
Ja vind het ook lastig. Dit is er een met wave velg, niet zo,n beste foto en minimaal een maat kleiner qua frame
Je ziet een aantal merken de prijzen al behoorlijk verlaagd hebben.
Ik heb nog een newmen achternaaf liggen uit de garantie, dus met een voornaaf van 100 euro ben ik er.
Setje is 300gram, dus licht genoeg, sapim xrays erin. Ik ga er nog eens over denken. Ik heb de lage set toch en tot eind feb/half maart vind ik het nooit echt racefietsweer.
Ja vind het ook lastig. Dit is er een met wave velg, niet zo,n beste foto en minimaal een maat kleiner qua frame
-
- Forum-lid
Met hoge velgen is de fiets wel een stuk beter in verhouding. Ik vind die Wave-vorm ook wel passen bij dat strakke, mooi contrast. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
-
- Forum-lid
Het misstaat 'm niet, die wave velgen.
Zou dan kiezen voor de UD matte zonder tekst in de maat 60mm/50mm.
Zou dan kiezen voor de UD matte zonder tekst in de maat 60mm/50mm.