Zomervakantie 2025
Gisteravond getracht een camping te boeken voor de Alpe d'HuZes week.
Eerdere jaren deden we dat rond januari of februari en konden, uitgezonderd 2019, toen waren ze dicht, terecht op Le Colporteur.
Die heeft onze voorkeur omdat je dan zo het dorpje inloopt vanaf de camping.
Nu bleek dat er nauwelijks grote kampeerplaatsen op de campings in Le Bourg d'Oisans meer over waren. Echt bizar!
Ik moet wel zeggen dat ik niet bij La Piscine heb gekeken, dat zie ik toch als een feestcamping die heel veel herrie produceert.
Uiteindelijk de twee laatste plekken op A la rencontre du soleil kunnen boeken.
Het lijkt erop dat ook het evenement bijna is volgeboekt, dat zal er wel mee te maken hebben.
Eerdere jaren deden we dat rond januari of februari en konden, uitgezonderd 2019, toen waren ze dicht, terecht op Le Colporteur.
Die heeft onze voorkeur omdat je dan zo het dorpje inloopt vanaf de camping.
Nu bleek dat er nauwelijks grote kampeerplaatsen op de campings in Le Bourg d'Oisans meer over waren. Echt bizar!
Ik moet wel zeggen dat ik niet bij La Piscine heb gekeken, dat zie ik toch als een feestcamping die heel veel herrie produceert.
Uiteindelijk de twee laatste plekken op A la rencontre du soleil kunnen boeken.
Het lijkt erop dat ook het evenement bijna is volgeboekt, dat zal er wel mee te maken hebben.
Courir c'est mourir un peu
-
- Forum-lid
Hou deze zomer ook maar rekening met extra reistijd. Frankrijk heeft weer grenscontroles ingevoerd en nederland gaat dat eind november ook doen.
En de Brenner gaat op de schop.Dubbeldekker schreef: ↑25 okt 2024 18:09 Hou deze zomer ook maar rekening met extra reistijd. Frankrijk heeft weer grenscontroles ingevoerd en nederland gaat dat eind november ook doen.
Niet zijken maar reiden !
Dat is maar een grapjeDubbeldekker schreef: ↑25 okt 2024 18:09 Hou deze zomer ook maar rekening met extra reistijd. Frankrijk heeft weer grenscontroles ingevoerd en nederland gaat dat eind november ook doen.
-
- Forum-lid
Nou ik zie de humor er niet van in hoor.
Het kan zorgen voor weeral lange files tussen de grensovergangen.
Pakken we toch gewoon het vliegtuig. Nog sneller ook.
-
- Forum-lid
Ja maar die caravan achter een vliegtuig hangen is zo lastig
Voorlopig tot 1 april, toch?Dubbeldekker schreef: ↑25 okt 2024 19:51 Nou ik zie de humor er niet van in hoor.
Volgende week gaan we meemaken hoe ernstig het is.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat is al meerdere malen aangekondigd. Die gaan echt in de drukke weekenden niet iedereen controleren hoor. Tijdens covid zouden ze controleren, voor de Spelen zouden ze controleren: met 100 over de grens.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Met afstand de beroerdste stad van NL. Toeristenhel zoals je zegt en wat ik van de gemiddelde amsterdammer vind zal ik maar niet tikken .
Less is bore
Sedert wanneer heeft Duitsland grenscontroles terug ingevoerd? Iemand al iets van gemerkt?Dubbeldekker schreef: ↑25 okt 2024 19:51 Nou ik zie de humor er niet van in hoor.
-
- Forum-lid
Amsterdam is een hele fijne stad met heel veel leuke plekken en aardige mensen. Die toeristen hel in bepaalde gebieden is echt een smet op de stad ja!
Net als in Barcelona, Girona, Venetië, etc.
Maar dat zegt niets over de intrinsieke waarde van die steden en hun inwoners.
Het toerisme is de hel, niet de steden en hún authentieke inwoners
Net als in Barcelona, Girona, Venetië, etc.
Maar dat zegt niets over de intrinsieke waarde van die steden en hun inwoners.
Het toerisme is de hel, niet de steden en hún authentieke inwoners